ببینید ، ژاپن اینگونه دومین غول را بُرد؛ تاریخ سازی در گروه مرگ ، ژاپن 2 ، اسپانیا 1 ؛ گل جنجالی هدیه ویژه به ژاپن بود؟

به گزارش مجله ستاره، سامورایی آبی شگفتی دیگری در این دوره از رقابت ها آفرید و به عنوان صدرنشین گروه مرگ جام جهانی 2022 به یک هشتم نهایی رسید.

ببینید ، ژاپن اینگونه دومین غول را بُرد؛ تاریخ سازی در گروه مرگ ، ژاپن 2 ، اسپانیا 1 ؛ گل جنجالی هدیه ویژه به ژاپن بود؟

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای گروه E مسابقات جام جهانی 2022 قطر پنجشنبه شب با دو بازی به انتها رسید که نتایج این دیدارها به توضیح زیر است:

کاستاریکا 2 - آلمان 4

گل ها: یسلتین تِخِدا (58) و خوان وارگاس (70) برای کاستاریکا و سرژ گنابری (10)، کای هاورتس (73 و 88) و نیکلاس فولکروگ (1+90) برای آلمان

ژاپن 2 - اسپانیا یک

گل ها: ریتسو دوان (48) و آئو تاناکا (51) برای کاستاریکا و آلوارو موراتا (11) برای اسپانیا

ژاپن که پیش تر آلمان را شکست داده بود، بر دومین تیم بزرگ گروه مرگ جام جهانی هم غلبه کرد و با کسب شش امتیاز، به عنوان صدرنشین گروه E راهی یک هشتم نهایی شد. اسپانیا نیز با چهار امتیاز در رتبه دوم جدول گروه نهاده شد و به جمع 16 تیم انتهای صعود کرد. آلمان هم با اینکه فزونی دیرهنگامی برابر کاستاریکا به دست آورد، از صعود به مرحله حذفی بازماند.

گل اول اسپانیا به ژاپن را در زیر ببینید:

گل دوم ژاپن در این بازی روی صحنه ای مشکوک به ثمر رسید. در دقیقه 51 به نظر می رسید توپ از خط کنار دروازه عبور نموده و داور باید حکم به ضربه دروازه می داد، اما آئو تاناکا گل دوم سامورایی آبی را وارد دروازه لاروخا کرد و گل با نظر داور مورد قبول نهاده شد.

گل اول ژاپن را در ویدئوی زیر ببینید:

ژاپن که پس از استرالیا دومین آسیایی دور یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 به شمار می رود، از ساعت 18:30 روز دوشنبه 14 آذر مقابل کرواسی صف آرایی می نماید و اسپانیا در این مرحله، از ساعت 18:30 روز سه شنبه 15 آذر به مصاف مراکش می رود.

گل دوم و جنجالی ژاپن را در این ویدئو ببینید:

جدول نهایی گروه E جام جهانی قطر در زیر آمده است:

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 آذر 1401 بروزرسانی: 11 آذر 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2162

به "ببینید ، ژاپن اینگونه دومین غول را بُرد؛ تاریخ سازی در گروه مرگ ، ژاپن 2 ، اسپانیا 1 ؛ گل جنجالی هدیه ویژه به ژاپن بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، ژاپن اینگونه دومین غول را بُرد؛ تاریخ سازی در گروه مرگ ، ژاپن 2 ، اسپانیا 1 ؛ گل جنجالی هدیه ویژه به ژاپن بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید