با کمترین هزینه پرده های خانه را شیک کنید

به گزارش مجله ستاره، انتخاب پرده برای منزل کار چندان آسانی نیست. پرده ها تاثیر زیادی بر دکوراسیون و حال و هوای منزل دارند و هماهنگی آن ها با سایر اجزا منزل کمی سخت است.

با کمترین هزینه پرده های خانه را شیک کنید

در این مطلب از خبرنگاران ایده های کم هزینه برای تزیین پرده را مطرح می کنیم. پس اگر می خواهید با کمی تغییر و تحول شکل ظاهری پرده های فعلی منزل شما تغییر کند و بودجه کافی برای خرید پرده نو ندارید این ایده ها را از دست ندهید.

ایده های کم هزینه برای تزیین پرده

شما می توانید با کمی ایده پردازی و طراحی خلاقانه پرده های ساده منزل خود را تغییر دهید و به زیباترین شکل تزیین کنید.

استفاده از گل های پارچه ای و منگوله دار برای تزیین پرده

اگر پرده های اتاق شما ساده و بدون طرح هستند می توانید با چند مدل گل آن ها را زیباتر کنید. در این طرح از پرده دو رنگ ساده استفاده که به شکل کراواتی یک گوشه جمع شده است. این پرده با گل های سه رنگ و کمی منجوق و مروارید تزیین شده است. استفاده از منجوق و مروارید به درخشندگی و زیبایی این طرح افزوده است.

استفاده از منگوله های کوچک از ایده های کم هزینه برای تزیین پرده

اضافه کردن منگوله های کوچک به لبه پرده ها، جذابیت بصری خاصی ایجاد می نماید. می توانید از منگوله های همرنگ یا متضاد بهره ببرید. استفاده از رنگ های شاد و گرم برترین گزینه برای اتاق خواب یا اتاق بازی کودک است.

استفاده از پارچه های اضافه

می توانید برای تزیین پرده از پارچه های اضافی خود پرده بهره ببرید. به عنوان مثال برای تزیین این پرده کرم و طلایی از یک گیره پرده استفاده شده است. این گیره پرده از پارچه خود پرده تهیه شده است و به شکل گل در آمده است. برای اتاق خواب ها و فضاهای دیگر که پرده های ساده تری دارند می توانید به جای استفاده از پارچه ساتن، از پارچه های شطرنجی و ساده بهره ببرید.

استفاده از والان و منگوله

می توانید برای زیباسازی پرده های ساده، از والان و منگوله بهره ببرید. با این کار پرده از حالت یکنواختی و سادگی در می آید و شکیل تر می گردد. این مدل تزیین پرده بیشتر مناسب پرده های اتاق خواب ها و نشیمن است. استفاده از طناب های تابیده و منگوله ها، زیبایی و شکوه خاصی به پرده ها می بخشد. والان ها معمولا روی پرده های حریر و لطیف جلوه بیشتری دارند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب زیباتر از قبل مبلمان را چیدمان کنید! سر بزنید.

استفاده از مهره های کریستالی از ایده های کم هزینه برای تزیین پرده

اگر می خواهید کمی زرق و برق پرده های اتاق های بیشتر گردد، می توانید از مهره های کریستالی استفاده و آن ها را تبدیل به یک بند پرده کنید. این مهره های کریستالی از جنس پلاستیک هستند و بسیار سبک هستند.

پرده ها را یک طرف جمع کنید و با بند مهره دار آن را ببندید. این مهره ها، رنگ ها و اشکال مختلفی دارند و با استفاده از یک سیم می توان آن ها را به هم متصل کرد و بندی شکیل ساخت.

استفاده از نوارهای رنگی و طرح دار

برای تزیین پرده های ساده می توانید از نوارهای رنگی و طرح دار بهره ببرید. برای انتخاب رنگ نوارها زیاد سخت نگیرید. می توانید از نوارهای همرنگ یا متضاد با رنگ پرده بهره ببرید. این تزیین برای پرده آشپزخانه و اتاق خواب بسیار مناسب است. نوار دوزی روی پرده کار چندان سختی نیست. می توانید با استفاده از چرخ خیاطی یا روش های دستی این نوارها را روی پرده بدوزید.

استفاده از تور اضافی برای تزیین پرده

با اضافه کردن تور به پایین پرده های ساده می تواند دکوراسیون اتاق را متحول کند. این مدل تزیین مناسب اتاق کودک و نوجوان است. می توانید با چین دادن تور و نصب آن روی پرده، زیبایی آن را دو چندان کنید. با تزیینات اضافی مانند گل، نوار، مهره و بندهای تزیینی، شکوه و جذابیت این مدل را افزایش دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این چیزها دیگر در دکور منزل مد نیست! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2132

به "با کمترین هزینه پرده های خانه را شیک کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کمترین هزینه پرده های خانه را شیک کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید