انگیزه های متفاوت 6 و 7 سابق استقلال در دیداری انتقامی!

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای هفته دوازدهم لیگ برتر امروز با انجام هر 8 بازی برگزار می گردد که در یکی از دیدارهای حساس امروز آبی پوشان تهران در خانه میزبان فولاد هستند. این بازی در حالی برگزار می گردد که استقلال با 25 امتیاز در صدر و فولاد با 17 امتیاز در رده هفتم جدول واقع شده است. شاگردان مجیدی اصلی ترین ماموریت خود را در حفظ صدر جدول می دانند و نکونام به همراه تیمش اصلی ترین هدف شان دست خالی نرفتن از تهران است.

انگیزه های متفاوت 6 و 7 سابق استقلال در دیداری انتقامی!

همبازیان سابق در استقلال که در سالهای نه چندان دور با پیراهن های شماره 6 و 7 آبی در این تیم خوش می درخشیدند و امروز راهنمایی دو تیم استقلال و فولاد را بر عهده دارند، اخیراً بازی های متعددی با هم انجام داده اند که شاخص ترین آنها فینال جام حذفی فصل گذشته بود که با فزونی نکونام و فولاد به خاتمه رسید تا نکونام نخستین جام دوران مربیگری اش را در مقابله با فرهاد مجیدی گرفته باشد.

آبی پوشان امروز در حالی به مصاف فولاد می فرایند که بدون شکست و با برترین عملکرد در خط حمله و دفاع به تنهایی در صدر جدول قرار دارند و هرچند تنها یک مساوی هم در هر شرایطی این صدرنشینی را تداوم می بخشد، اما قطعاً شاگردان مجیدی در این بازی خانگی انتظاری فراتر از تساوی و کسب یک امتیاز دارند؛ و این در حالی است که فولادی ها هم بعد از اوج گیری دوباره با حضور نکونام به تیمی شکست ناپذیر بدل شده و با 3 پیروزی و 4 تساوی پیروز به کسب 13 امتیاز از 21 امتیاز پیش رو شده است.

مجیدی که تیمش بدون شکست و با کمترین گل خورده در جدول یکه تازی می نماید، به خوبی از سختی بازی امروز مقابل تیم نکونام واقف است و می داند شاید این یکی از سخت ترین بازی های تیمش در چند هفته به جای مانده تا انتهای نیم فصل است.

آبی پوشان مثل بازی های اخیر امروز هم وریا غفوری را به علت مصدومیت ندارند تا همچنان بازوبند کاپیتانی شان بر بازوی سید حسین حسینی بسته باشد. اما سیستم این تیم همچنان با استفاده از 3 مدافع میانی، دو وینگ-بک چپ و راست، دو هافبک دفاعی، یک هافبک میانی رو به جلو و دو مهاجم مرکزی شکل می گیرد.

ملاقات تیم های استقلال و فولاد که آخرین ملاقات از هفته دوازدهم لیگ برتر است، از ساعت 18 امروز در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1952

به "انگیزه های متفاوت 6 و 7 سابق استقلال در دیداری انتقامی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه های متفاوت 6 و 7 سابق استقلال در دیداری انتقامی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید