استقلال و چالش پرداخت پیش قسط اول قراردادها

به گزارش مجله ستاره، باشگاه استقلال برای پرداخت پیش قسط اول قرارداد اعضای تیم فوتبال استقلال دچار چالش شده است.

استقلال و چالش پرداخت پیش قسط اول قراردادها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که تیم فوتبال استقلال باید 4 روز دیگر به صورت رسمی وارد مسابقات لیگ برتر گردد، اما هنوز اعضای این تیم برای فصل نو دریافتی نداشته اند. برخی از بازیکنان برای تهیه منزل دچار مشکل شده اند و برخی هم که از تیم های شهرستانی به استقلال پیوسته اند، در هتل زندگی می نمایند.

مدیریت نو باشگاه استقلال پس از طبقه بندی مسائل، بسیاری از موانع را برداشت، از جمله گرفتن مجوز حرفه ای باشگاه ها، ثبت قراردادها، تهیه زمین تمرین، جذب بازیکن خارجی و ... اما یک مشکل اساسی این باشگاه را وارد چالش نموده است. تیم حقوقی باشگاه پس از آنالیز قرارداد استقلال با کارگزار فصل گذشته به این نتیجه رسید که امکان ادامه همکاری وجود ندارد.

باشگاه استقلال در نظر دارد پس از فسخ قرارداد با کارگزار فصل گذشته با اسپانسر نو قرارداد ببندد تا به بازیکنان پرداختی داشته باشد. عدم فسخ قرارداد با کارگزار موانعی را برای باشگاه ایجاد نموده و مدیریت در کوشش است در یکی دو روز آینده تکلیف قرارداد فصل گذشته کارگزار را تعیین کند.

مدیران این باشگاه به اعضای تیم وعده داده اند قبل از بازی روز چهارشنبه هفته جاری در هفته اول لیگ برتر فوتبال با طرفدار بخشی از قراردادها پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1838

به "استقلال و چالش پرداخت پیش قسط اول قراردادها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و چالش پرداخت پیش قسط اول قراردادها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید