شروع سرخ بورس در یکشنبه، فشار فروش کم می گردد؟

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، در حالی که بورس روز گذشته شاهد ریزش 5000 واحدی شاخص کل بود، همانطور که انتظار می رفت امروز نیز با افت در شاخص شروع به کار کرد. شاخص کل در شروع بازار امروز با بیش از 1000 واحد افت وارد کانال یک میلیون و 321 هزار واحد شده است. ارزش معاملات در نیم ساعت ابتدایی حدود 260 میلیارد تومان است.

شروع سرخ بورس در یکشنبه، فشار فروش کم می گردد؟

در شروع بازار یکشنبه محصولات غذایی شرایط بهتری دارند، اما سایر گروه ها با افت روبه رو هستند. شپنا، کالا و بورس نمادهای تاثیرگذار در افت شاخص کل هستند.

علاوه بر این فرابورس نیز با ریزش شاخص کل روبرو است. این بازار که روز گذشته کانال 18 هزار واحد را از دست داد، در شروع بازار امروز با 30 واحد افت در کانال 17 هزار و 959 واحد قرار گرفته است. بپاس، فرابورس و سمگا نمادهای تاثیرگذارتری در این افت بوده اند.

با وجود اینکه ریزش ها در شاخص کل ادامه دارد و تنها متغیر مهم بازار یعنی پول خبری نیست کارشناسان معتقدند در ادامه از فشار فروش کمتر شده و احتمالا شرایط بازار متعادل تر خواهد شد.

البته که به عقیده بیشتر کارشناسان ادامه دار بودن شرایط رکودی و افت های پیاپی به هیچ عنوان به نفع بورس نیست، چرا که ادامه این فرایند شرایط بازار سهام را برای برگشت سخت می نماید. با توجه به پتانسیل رشد بورس بهتر است مسئولان هر چه زودتر دست به کار شده و نقدینگی به بازار وارد نمایند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1962

به "شروع سرخ بورس در یکشنبه، فشار فروش کم می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع سرخ بورس در یکشنبه، فشار فروش کم می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید