10 چیز برتر برای دیدن و انجام در آمریکای جنوبی

به گزارش مجله ستاره، قاره پهناور ، آمریکای جنوبی شگفتی‌های طبیعی منحصر به فردی را برای کشف و اکتشاف فراهم می‌کند . این بار ما ده تا از آن‌ها را انتخاب کردیم که توجه ما را جلب کرده‌اند . این زیبایی‌ها دست‌کم یک‌بار در زندگی ارزش دیدن را دارند .

10 چیز برتر برای دیدن و انجام در آمریکای جنوبی

10. ساحل Sands ، جزیره بندرگاه ، باهاما
این ساحل در یکی از جزایر کوچک‌تر باهاما ، پیدا شده‌است و مکانی عالی برای شنا کردن و شنا در آب زلال و شفاف را فراهم می‌کند . اما موثرترین چیز در مورد آن ، گستره 5 کیلومتر ( 3 مایل ) از شن صورتی نرم است ! آن را به یکی از the سواحل جهان تبدیل کرده‌است . رنگ روشن زرد ناشی از foraminifera یک حیوان دریایی و پوسته قرمز آن است ، که له و بعدا ً با ماسه سفید مخلوط می‌شود .
چرا به آنجا بروی ؟
این یکی از زیباترین و زیباترین سواحل جهان است ! علاوه بر آن باهاما ، مقصد مناسبی برای تعطیلات می‌باشد ، زیرا سواحل و resorts بسیار زیادی دارد .
9. دریاچه titicaca ، پرو ، بولیوی
بزرگ‌ترین دریاچه در آمریکای جنوبی در کوه‌های آند و دو کشور همسایه یافت می‌شود . آن خانه 530 گونه آبی ، پرندگان آبی و بیشتر : از زمان‌های باستان که مردم در اینجا زندگی می‌کنند . نه تنها دریاچه با دهکده‌های کوچک احاطه شده‌است . 44 جزیره شناور مصنوعی وجود دارد که در آن‌ها مردم به نام شناخته می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
مردم محلی از ماهیگیری و گردشگری زندگی می‌کنند ، چرا که این جزایر بخشی از ذخیره ملی titicaca هستند و اصلی‌ترین جاذبه توریستی هستند .
8. Tunupa Volacano ، اداره پوتوسی ، بولیوی
ارتفاع 1601 ( 5253 فوتی ) آتشفشان بالا و محیط اطراف آن بسیار جذاب است : چشم‌انداز فراگیر ، کاملا ً غیر زمینی به نظر می‌رسد . در سمت شمالی آن قوم سالار در طرف دیگر بسیاری از سبزی و مراتع وجود دارد که lamas در آن چریدن می‌کنند. گردشگران این فرصت را دارند که از کوه‌ها بالا بروند و سالار را از بالا به غرب نزدیک کنند . این تخت مانند یک آینه پس از باران است ، بنابراین هیچ تمایلی به سفر در آنجا در طول فصل بارانی ندارد .
چرا به آنجا بروی ؟
این منطقه سرشار از شگفتی طبیعی است . آتشفشان Tunupa مقدس بسیار تاثیرگذار است و طبیعت شگفت انگیزی را احاطه کرده‌است. فلامینگوها ، lamas و عکاسی متعدد و همچنین فرصت‌های پیاده‌روی آن را به یک مقصد بزرگ در بولیوی تبدیل کرده‌اند .
7. quebrada دی Humahuaca ، Jujuy ، آرژانتین
یک دره کوهستانی با 155 کیلومتر ( 96 مایل ) که توسط " ریو گراند " ساخته شده‌است ، در واقع یک مکان تماشایی است . حدود 10000 سال پیش ، بعدها برای امپراتوری اینکا خدمت کرد که موفق شد این مکان را به یک مسیر تجارتی پیچیده تبدیل کند . امروزه این مکان به عنوان میراث جهانی ثبت و توسط یونسکو محافظت می‌شود . اگرچه برجستگی فرهنگی آن بسیار ارزشمند است ، اما زیبایی طبیعی کوهستان‌های رنگی نیز شایان‌ذکر است .
چرا به آنجا بروی ؟
این منطقه را می‌توان در یک تا سه روز پیاده‌روی کرد . Garganta دل Diablo یک دره پر ابهت با یک آبشار است در حالی که آل Pucara یک نمای وسیع از مناظر را ارائه می‌دهد . هر دو محل را می‌توان به راحتی از Tilcara بدست آورد .
6. Nazca خطوط ، Nazca ، پرو
این کشور که در ساحل جنوبی کشور قرار گرفته‌است ، با دره‌های وسیع خود و پدیده مرموز در جهان - یعنی خطوط معروف Nazca ، جذب می‌شود . فرهنگ Nazca پیشرفته بین 100 قبل از میلاد و 800 میلادی وجود داشت . Ruins شهر تشریفاتی و آبراهه‌ها توسعه زیرزمینی نیز شاهدی بر این فرهنگ پیشرو هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
هدف از چنین ایجاد منحصر به فرد ، بحث و جدل است . دانشمندان فکر می‌کنند که به دلایل مذهبی و نجومی خدمت کرده‌است . امروزه آژانس‌های مسافرتی پروازهایی را به خطوط Nazca ارائه می‌دهند که تنها می‌توانند از هوا مورد تحسین قرار بگیرند .
5. کاسا Del ، banos ، اکوادور
اگر فکر می‌کردید که سواری در نوسان برای است ، دوباره فکر کنید . در اینجا شدیدترین نوسان در دنیا وجود دارد : نوسانات آویزان از کازا Del در بالای پرتگاه بسیاری از ماجراجویان دلیر را به خود جذب می‌کند . treehouse در واقع یک ایستگاه نظارتی لرزه‌نگاری است . از اینجا یک مکان باور نکردنی از Cordillera Real و یک آتشفشان فعال Tungurahua باز می‌شود . راهپیمایان در مسیر خود به این نقطه می‌رسند .
چرا به آنجا بروی ؟
نوسان تنها از یک پرتو فلزی متصل به یک طناب ساخته شده‌است . هیچ کمربند ایمنی شما را از سقوط در پرتگاه حفظ نخواهد کرد . با این حال ، شجاع‌ترین راهپیمایان شانس خود را به دست می‌آورند و از تجربه هیجان‌انگیز لذت می‌برند . قطعا ً ارزش امتحان کردن حداقل یک‌بار در طول زندگی تان را دارد !
4. آبشار Kaieteur ، پارک ملی Kaieteur ، گویان
ماموریت پارک‌های آبی حفظ محیط‌زیست شگفت‌انگیز ، طبیعت بکر ، جانوران و گیاهان است . در قلب این آبشار ، آبشار جواهر است که در ارتفاع 226 متر ( 741 فوتی ) سقوط می‌کند . نرخ متوسط جریان آن در میان قوی‌ترین نرخ جریان آن در جهان است . تمام این تجربه واقعا ً منحصر بفرد و فراموش‌نشدنی است : بازدیدکنندگانی که مشتاق دیدن آبشار single هستند ، باید مسیر خود را از میان جنگل‌های بارانی و مه‌آلود باستانی پیدا کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
یکی از آبشارها روی کره زمین - زیبا است ، با طبیعت بکر احاطه شده و تاریخچه زمین‌شناسی زیادی دارد .

انتشار: 8 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 14

به "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در آمریکای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در آمریکای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید