مائوریتزیو ساری: از نظر ذهنی خسته بودیم، دفاع را خیلی راحت فراموش می کنیم

به گزارش مجله ستاره، مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعتقاد دارد تیمش در مصاف با هلاس ورونا از نظر ذهنی خسته بوده است.

مائوریتزیو ساری: از نظر ذهنی خسته بودیم، دفاع را خیلی راحت فراموش می کنیم

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری، فزونی سخت 2 بر یک بانوی پیر مقابل میهمانش، هلاس ورونا در هفته چهارم رقابت های سری A را نتیجه بازی خوب دیبالا و سایر بازیکنان میزبان دانست.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در انتها بازی گفت: شاید از نظر ذهنی خسته بودیم، زیرا تنها بعد از دو روز باید باتری های خودمان را شارژ می کردیم. با تغییرات زیاد در ترکیب، تعادل تیم کمی به هم می خورد و این همان چیزی است که امروز دیدیم.

وی در ادامه اضافه نمود: دیبالا خیلی خوب بازی کرد. رمزی هنوز احتیاج دارد تا با سیستم تطبیق پیدا کند، اما با توجه به شرایط، این قضیه خیلی طبیعی است. هافبک وسط ما را یارگیری نموده بودند، اما با دو هافبک دیگر کارهای بیشتری می توانستیم انجام دهیم.

ساری همچنین خاطر نشان کرد: این تیم مشغول ساخته شدن است، اما خیلی راحت دفاع کردن را فراموش می کنیم. همچنین تیم تمایل دارد زیر فشار به عقب برود و ما برای از بین بردن این عادت ها، احتیاج به زمان داریم. باید در نحوه پرس کردن روی سه دفاع آنها، سازمان یافته تر عمل می کردیم. هلاس ورونا واقعاً در وضعیت خیلی خوبی قرار گرفته است و به شما حمله می نماید.

وی در انتها گفت: بازیکنانم به لیگ قهرمانان اروپا و این تقویم بازی ها عادت دارند. همچنان احتیاج داریم روی مالکیت توپ و رویکرد اولیه خود کار کنیم، زیرا بازی را تمام نکردیم و در خطر مساوی شدن بازی در لحظات انتهای قرار گرفتیم. باید روی حرکات دفاعی خودمان کار کنیم، زیرا در حال حاضر بازیکنان اعتمادبه نفس لازم برای بازی از عقب و در حال فشار را ندارند. نباید فراموش کنید ناپولی فعلاً تقارن خیلی خوب دارد و یوونتوس چنین قابلیتی را در خود نمی بیند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 405

به "مائوریتزیو ساری: از نظر ذهنی خسته بودیم، دفاع را خیلی راحت فراموش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مائوریتزیو ساری: از نظر ذهنی خسته بودیم، دفاع را خیلی راحت فراموش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید