طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسر بچه

به گزارش مجله ستاره، طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسر بچه ها، عملی لذت بخش اما چالش برانگیز است. از آنجایی که اتاق خواب مکانی خصوصی است، تفاوت جنسیتی در طراحی و دیزاین اتاق خواب از جمله مسائل مهمی است که حتماً مورد توجه قرار می گیرد. دکوراسیون هر اتاق خوابی باید بر اساس ویژگی های اخلاقی و فکری مالک اتاق خواب باشد تا فرد از بودن در اتاق خوابش به معنای واقعی کلمه لذت ببرد و در آن به آرامش برسد. دکوراسیون اتاق پسرانه، ریزه کاری هایی دارد که هر طراحی باید بدقت به آنها توجه کند تا بهترین فضا را در اتاق بوجود بیاورد. اولین نکته ایی که در طراحی دکوراسیون اتاق پسر بچه ها باید مورد توجه قرار بگیرد، انرژیک بودن اتمسفر اتاق است. پسران در دوران کودکلی و نوجوانی در اوج فعالیت و انرژی خود قرار دارند، بنابراین نباید اتاقی طراحی کرد که برخلاف این روحیه پرانرژی آنها باشد. البته در انتخاب رنگ دیوار ها و تِم کلی دکوراسیون اتاق باید نظر کودک را نیز جویا شد اما بطور کلی رنگ مناسب برای اتاق خواب پسرانه می تواند قرمز و آبی با تناژهای متفاوت باشد. همچنین می توانید از رنگ های روشنی مانند نارنجی و زرد در اتاق خواب پسر بچه ها بهره ببرید که هم گرم هستند و هم نشاط آور. این رنگ ها راحتی دلنشینی را برای دکوراسیون اتاق خواب بوجود می آورند.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسر بچه

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

از آنجایی که پرده ها به راحتی قابل تعویض هستند مدل پرده را دقیقا براساس همان طرحی که کودتان می خواهد انتخاب کنید برای مثال می توانید از پرده هایی با طرح های توپ فوتبال، سفینه های فضایی، موجودات تخیلی و شخصیت های کارتونی مورد علاقه شان بهره ببرید. سعی کنید در فرایند طراحی اتاق خواب تا جایی که امکان دارد با فرزندتان متناسب با سنش مشورت کنید و نظر او را جویا شوید؛ این کار در عمیق تر شدن رابطه فرزند با پدر و مادر و اتاق خواب مورد نظرش بی نهایت تاثیر گذار است. در چیدمان فضای اتاق خواب پسرانه باید به ایجاد فضاهای باز توجه زیادی کنید، معمولا پسر بچه ها نسبت به دخترها احتیاج به فضای بیشتری در اتاق خواب خود دارند زیرا تمایل بیشتری به اسباب بازی های عظیم تر و متحرک تر دارند در صورتی که در دختران اینگونه نیست. در شکل های زیر نمونه هایی زیبا از دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب پسرانه را مشاهده می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 955

به "طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسر بچه" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسر بچه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسر بچه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید