شیائومی بلک شارک 4S پرو امروز با اسنپدراگون 888

به گزارش مجله ستاره، شیائومی میخواهد امروز از گوشی گیمینگ نو خود تحت اسم بلک شارک 4S رونمایی کند که البته این محصول در دو مدل استاندارد و پرو راهی بازار می گردد. به همین دلیل امروز شاهد انتشار آخرین تیزر در رابطه با آن ها بودیم.

شیائومی بلک شارک 4S پرو امروز با اسنپدراگون 888

بلک شارک 4S و 4S پرو قرار است به اسم جانشینان گوشی های گیمینگ سری بلک شارک 4 رونمایی شوند و این اتفاق هم امروز رخ خواهد داد. قدرتمندترین گوشی این مدل مطابق انتظار و همانطور که از نامش پیداست، بلک شارک 4S پرو نام دارد که گفته می گردد از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 پلاس به اسم قلب تپنده خود بهره می گیرد و سریع ترین شارژر را در بین گوشی های گیمینگ دیگر خواهد داشت.

با توجه به تیزری که از این محصول منتشر شده است، به نظر می رسد در این دو گوشی از نسل دوم سیستم Dual Disk Array استفاده شده است به این معنی که سرعت خواندن و نوشتن این گوشی ها فوق العاده بالاست تا در بازی ها زمان بارگذاری کاهش پیدا کند و سرعت اجرای آن ها هم به طرز چشمگیری بالا برود. در بلک شارک 4 از سیستم RIAD استفاده شده بود که سرعت کمتری به نسبت این فناوری دارد.

بلک شارک 4S پرو بعلاوه از شارژر بسیار سریع 120 واتی هم بهره می برد که بعید به نظر می رسد بیشتر از 20 دقیقه طول بکشد تا باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی را شارژ کند. البته طبق ادعاهای خود شرکت، شارژ کامل این محصول حدودا 15 دقیقه به طول می انجامد که در بلک شارک 4 پرو این اتفاق در مدت زمان 17 دقیقه رخ می دهد. نکته جالب تر اما اینجاست که اگر گوشی شارژ نداشته باشد، فقط 5 دقیقه احتیاج دارد تا با شارژر قدرتمند خود، 50 درصد شارژ گردد و این خارق العاده است.

بلک شارک برای نشان دادن سرعت بالای 4S پرو در شارژ شدن، آن را با گوشی iQOO 8 پرو مقایسه کرد که آن هم از شارژر 120 واتی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. البته این تست چون به وسیله خود بلک شارک صورت گرفت شاید اندکی در نمایش قدرت محصول ساخت این شرکت، اغراق نموده باشد. چون در حالی که بلک شارک 4S پرو توانست در مدت زمان 14 دقیقه و 53 ثانیه شارژ گردد، گوشی رقیب در مدت زمان 18 دقیقه و 6 ثانیه شارژ شد.

با این حال هر دوی این زمان ها کمتر از 20 دقیقه هستند و به همین دلیل عالی تلقی می شوند. بلک شارک 4 هیچ مسئله ای از بابت کیفیت سیستم صوتی نداشت که هیچ، یکی از برترین ها در این زمینه به حساب می آمد اما به نظر می رسد بلک شارک 4S پرو باز هم در این زمینه پیشرفت داشته است تا جایی که وب سایت DxOMark آن را به اسم برترین گوشی از لحاظ کیفیت صدا می شناسد.

علاوه بر گوشی، بلک شارک میخواهد از یک جفت هدست بی سیم هم رونمایی کند که برای انجام بازی های ویدیو بهینه شده است و از تراشه اختصاصی جهت کاهش زمان تاخیر بهره می برد. طبق اطلاعات منتشر شده، ظاهرا زمان تاخیر این هدفون فقط 30 میلی ثانیه است که عالی به نظر می رسد.

در نهایت باید به این نکته اشاره داشته باشیم که مانند نسل 4، در این دو گوشی هم از نمایشگر E4 ساخت سامسونگ استفاده شده است که جدیدترین نیست اما برای انجام بازی روی محصولی که قیمتی کمتر از 1000 دلار دارد بسیار مناسب است. از قابلیت های خوب این نمایشگر می توان به رفرش ریت 144 هرتز و نرخ الگوبرداری لمس مثال زدنی آن اشاره نمود که به 720 هرتز می رسد. گفته می گردد زمان تاخیر بازخورد این نمایشگر فقط 8.3 میلی ثانیه است به این معنا که بعد از لمس، 8.3 میلی ثانیه طول می کشد که نمایشگر به لمس شما واکنش نشان دهد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1835

به "شیائومی بلک شارک 4S پرو امروز با اسنپدراگون 888" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی بلک شارک 4S پرو امروز با اسنپدراگون 888"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید