شکایت مربی پیشین استقلال تهران مردود شد

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید کمیته معین وضعیت بازیکنان و مربیان صادر شد که به شرح زیر است:

شکایت مربی پیشین استقلال تهران مردود شد

* در پرونده شکایت آرتا منهاجی از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت 650 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 13 میلیون و 10 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت رضا معقولی از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گشت.

* در پی شکایت علی جراحکار از باشگاه شهرداری تبریز، کمیته وضعیت دعوی خواهان را با توجه به تقاضای خواهان و شرح مندرج در ملاحظات مردود گفت.

* در پرونده شکایت حسین قره باغی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 575 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه توسط خواهان کمیته با تکلیفی روبرو نمی باشد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت سعید آهنی از باشگاه پارس جنوبی، کمیته وضعیت این دادخواست را به دلیل عدم رفع نقص در مهلت مشخص مردود گفت.

* با توجه به شکایت پیمان صاحب جمعی از باشگاه استقلال تهران، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده این دادخواست را به دلیل عدم رفع نقص در مهلت مشخص مردود گفت.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 429

به "شکایت مربی پیشین استقلال تهران مردود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت مربی پیشین استقلال تهران مردود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید