شش علت برای خرید ساعت هوشمند Watch GT3 هوآوی

به گزارش مجله ستاره، ساعت های هوشمند روز به روز در حال تکامل و پیشرفت چشم گیری هستند و در هر مدل نوی که معرفی می گردد علاوه بر اضافه شدن امکانات نو، قابلیت های قبلی هم بهبود پیدا می نمایند. این ساعت ها که به نوعی نوترین عضو از خانواده ابزارهای هوشمند به شمار می فرایند، کم کم در حال جا باز کردن در زندگی روزمره ما هستند و افراد بسیاری آنها را با ساعت های مچی عقربه ای معمول جایگزین نموده اند. یکی از محبوب ترین ساعت های هوشمند در بین محصولات هوآوی و دیگر برندها، سری GT است که به عملکرد و پایداری بالا معروف است. مدل GT3 هم به همین دلیل از عملکرد بسیار عالی باتری، امکانات متعدد، طراحی مجذوب کننده و در عین حال وزن بسیار کمی برخوردار است. در یک نگاه کلی شش علت برای اینکه عاشق Watch GT3 باشید وجود دارد که به آنالیز آنها می پردازیم.

شش علت برای خرید ساعت هوشمند Watch GT3 هوآوی

طول عمر بالای باتری

یکی از بزرگترین نقاط ضعف بیشتر ساعت های هوشمند، دوام باتری آنهاست. این مورد که مجبور باشید مدام ساعت را از روی مچ دستتان باز نموده و آن را شارژ کنید، می تواند به کلی عملکرد یک ساعت هوشمند را با مشکل روبرو کند. اما با GT3 مسئله ای از بابت شارژ باتری نخواهید داشت و با یک بار شارژ کامل می توانید تا 7 روز در مدل 42 میلی متری و تا 14 روز در مدل 46 میلی متری به صورت معمول از ساعت هوشمندتان بهره ببرید. به این ترتیب احتیاجی نیست هرشب ساعت را از مچ تان باز نموده و آن را شارژ کنید، چراکه با این کار به کلی قابلیت پایش کیفیت سطح خواب را از دست خواهید داد. یا حتی به صورت طولانی مدت می توانید ورزش کنید و مطمئن باشید که ساعت هوشمند GT3 در حال پایش دقیق فعالیت های شماست و در بین کار شارژ آن تمام نمی گردد.

قابلیت مکالمه

خیلی اوقات در گیر انجام کاری هستیم و امکان درآوردن گوشی از جیب یا کیف مان را نداریم یا چند متری از گوشی موبایل مان فاصله داریم. اگر در چنین حالتی گوشی شما زنگ بخورد و یک Watch GT3 به دست داشته باشید، بدون احتیاج به گوشی و هندزفری می توانید به راحتی به تماس هایتان پاسخ دهید. در بدنه GT3 یک میکروفون قدرتمند و یک بلندگوی باکیفیت تعبیه شده که حتی در محیط های شلوغ هم به شما یاری می نماید که بتوانید به وسیله ساعت هوشمندتان مکالمه کنید. حتی این میکروفون و بلندگو به شما امکان ضبط صدا یا گوش دادن به فایل های صوتی را هم می دهد. البته این ساعت هوشمند قابلیت نمایش اعلان ها و امکان ارسال پاسخ های سریع از قبل نوشته شده را هم دارد.

امکان شناسایی و محاسبه بیش از 100 نوع حرکت ورزشی

یکی از مهمترین موارد در هنگام ورزش کردن این است که بتوانید مقدار کالری که می سوزانید را میزان گیری کنید. اما این مقدار برای ورزش های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و برای مثال نمی توان مقدار مصرف کالری نیم ساعت پیاده روی را با نیم ساعت کوهنوردی و نیم ساعت تنیس بازی کردن یکی دانست. به همین علت باید ابزاری داشته باشید که بتواند انواع ورزش ها را از یکدیگر تشخیص داده و تفکیک کند. ساعت هوشمند Watch GT3 این قابلیت را به صورت اتوماتیک و انتخاب دستی به شما می دهد. به ترتیبی که چند ورزش اصلی مانند دویدن، شنا کردن، دوچرخه سواری و غیره را به صورت اتوماتیک تشخیص داده و چند ثانیه پس از شروع فعالیت آن را شناسایی می نماید. از طرفی این قابلیت را هم خواهید داشت که ورزش های کمی خاص تر را از فهرست بلندبالای موجود در منوی GT3 انتخاب نموده و فاکتورهای مهم در آن را میزان گیری و پایش کنید. به عنوان مثال می توانید مسافت طی شده را هنگام دویدن و ارتفاع صعود نموده را هنگام کوهنوردی مشاهده کنید.

مربی خصوص مبتنی بر هوش مصنوعی

همه ما دوست داریم طی مدت زمان های تعیین بهبود یا ارتقاع در نوع و سطح ورزش کردن مان داشته باشیم. به ترتیبی که روزهای اول شروع بدنسازی کار را به وزنه های یک تا پنج کیلوگرمی شروع می کنیم و بعد از مدتی استمرار ورزش، آن وزنه ها را به 10، 20، 30 و بیشتر ارتقاع می دهیم. برای این کار به یک مربی ورزشی احتیاج داریم تا به درستی این برنامه ریزی را برای ما انجام دهد. ساعت هوشمند GT3 با استفاده از هوش مصنوعی می تواند چنین کاری را برای ما انجام دهد. به این ترتیب که طی مدت زمان تعیینی میزان گیری میکند که شما تا چه مسافتی و با چه سرعتی توانایی دویدن دارید و با استفاده از شاخص هایی مثل ضربان قلب برای فرایند ورزش کردن شما نموداری را رسم می نماید. سپس بر اساس جهت پیشرفت این نمودار به شما اعلام می نماید که چه هدف گذاری باید انجام داده و به چه شکلی بهینه تر ورزش کنید تا به نتایج درخشان تری برسید.

پایش سطح اکسیژن خون و ضربان قلب

ساعت هوشمند GT3 به سنسورهای بسیار دقیقی برای میزان گیری سطح اکسیژن خون و ضربان قلب مجهز شده است. با استفاده از این دو قابلیت مهم شما می توانید به صورت 24 ساعته سطح سلامتی تان را پایش کنید. بعلاوه مواردی مانند دمای سطح پوست و میزان گیری سطح استرس هم در این زمینه به شما یاری می نمایند. نرم افزار Huawei Health به شما یاری می نماید که بتوانید این شاخص های مهم را طی روز و هفته مشاهده و پایش نموده و شما را از شرایط غیرطبیعی آگاه می سازد. این سنسورها در هنگام انجام فعالیت های مختلف هم بسیار کاربردی بوده و برای مثال شما را از خطراطی مانند افت فشار و کاهش سطح اکسیژن خون هنگام قرار گرفتن در ارتفاعات بسیار بلند آگاه سازد.

طراحی مجذوب کننده و کلاسیک و صفحه نمایش باکیفیت

ساعت هوشمند GT3 هوآوی در دو مدل 42 میلی متری برای مچ های کوچکتر و مدل 46 میلی متری برای مچ های بزرگتر طراحی و فراوری شده است. صفحه هر دوی این مدل ها طراحی گرد دارند و کاملا ظاهر یک ساعت مچی کلاسیک را تداعی می نمایند. از طرفی در مدل 46 میلی متری شاهد درجه های روی فریم از یک تا 60 هستیم که در بیشتر ساعت های مچی کلاسیک دیده می شوند. بعلاوه فریم فلزی به کار رفته در این مدل ها، یاری شایانی به القای این حس نموده اند. جدای از طراحی قاب ساعت، این محصول همراه با بند چرمی قهوه ای برای مدل 46 میلی متری و بند فلزی طلایی رنگ برای مدل 42 میلی متری عرضه می گردد که ظاهری بسیار شیک و کاملا متفاوت به آنها داده است. البته برای هر دو مدل بند سیلیکونی مشکی هم در دسترس است که برای ورزش کاران و دوستداران ساعت های اسپرت مجذوب کنندهیت بالایی دارند. بعلاوه Watch GT3 از صفحه نمایش بسیار باکیفیت با روشنایی بالایی بهره می برد که عملکرد عالی حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید دارد. از طرفی تم ها یا Watch Faceهای بسیار متنوع و متعددی برای این محصول طراحی شده که بعضی از آنها در مواقع روشن بودن صفحه نمایش، آن را بسیار به ساعت های کلاسیک شبیه می نمایند. یکی از محبوبترین این تم ها در GT3 هم تم نمایشگر شرایط ماه است که می توانید به وسیله آن اطلاعاتی را از شرایط کنونی ماه مشاهده کنید، قابلیتی که در ساعت های مچی لوکس یافت می گردد.

در خاتمه می توان ساعت هوشمند Watch GT3 هوآوی را یکی از برترین گزینه ها در بازار ساعت های هوشمند دانست که به واقع یک قدم بزرگ در راستای کاربردی تر کردن ساعت های هوشمند پیش رفته است.

برای خرید این محصول می توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1997

به "شش علت برای خرید ساعت هوشمند Watch GT3 هوآوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش علت برای خرید ساعت هوشمند Watch GT3 هوآوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید