راه افزایش عمر باطری آیفون ، قیمت گوشی موبایل امروز 13 دی

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، اپل در سری آیفون 13 بهینه سازی های خوبی را برای بهبود عمر باتری محصولات خود اعمال نموده. ولی ظاهرا با چند تغییر کوچک دیگر می توانید عمر باتری آیفون را بیشتر هم کنید، چون بعضی از اپلیکیشن ها حتی در صورت عدم استفاده مداوم می توانند باتری زیادی مصرف نمایند.

راه افزایش عمر باطری آیفون ، قیمت گوشی موبایل امروز 13 دی

یکی از محتواسازان تیک تاک با نام کاربری kadama که 1.9 میلیون دنبال کننده دارد، ترفندهایی را برای افزایش عمر باتری آیفون معرفی نموده که مورد توجه نشریه نیویورک پست قرار گرفته است. این محتواساز می گوید برترین روش برای جلوگیری از اجرای اپلیکیشن ها در پس زمینه آیفون این است که به راستا Settings > General > Background App Refresh بروید و سوئیچ حاضر را غیرفعال کنید. سپس به راستا Settings > Battery > Battery Health بروید و گزینه Optimized Battery Charging را فعال نمایید.

با این کار بخشی از قابلیت های سیستم را از دست می دهید. در واقع، همزمان که عمر باتری آیفون بالا می رود، اپلیکیشن ها دیگر نمی توانند در پس زمینه به روز شوند و به شما نوتیفیکیشن بدهند. با اعمال این تنظیمات، اپلیکیشن ها تنها زمانی به روز می شوند که آن ها را باز کنید.

افزایش عمر باتری آیفون با توقف پخش اتوماتیک جلوه های بصری

کاربر kadama در پست دیگری توصیه نموده که به راستا Settings > Accessibility > Motion بروید و دو گزینه Auto-Play Message Effects و Auto-Play Video Previews را غیرفعال کنید. با انجام این کار، جلوه های تمام صفحه در اپلیکیشن Messages به صورت اتوماتیک نشان داده نمی شود و پیش نمایش اتوماتیک ویدیوها هم غیرفعال می شود.

اگر به روزرسانی اطلاعات اپلیکیشن ها در پس زمینه یا نمایش اتوماتیک جلوه ها در اپلیکیشن Messages برایتان اهمیتی ندارد، با استفاده از این ترفندها می توانید کمی به عمر باتری دستگاه خود اضافه کنید. اما قابلیت اول احتمالا برای بسیاری از کاربران مهم است و ترجیح می دهند که با صرف عمر باتری نوتیفیکیشن های مورد احتیاج خود را بگیرند.

قیمت موبایل امروز

در جدول های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف نیز ممکن است تفاوت هایی داشته باشد.

تمامی مدل ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی مقرون به صرفه تر به فروش می رسند.

آخرین خبرها از بازارهای مختلف را در صفحه بازار خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1949

به "راه افزایش عمر باطری آیفون ، قیمت گوشی موبایل امروز 13 دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه افزایش عمر باطری آیفون ، قیمت گوشی موبایل امروز 13 دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید