ثبت نام آزمون رادیو آماتوری شروع شد

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسترن محسنی با اشاره به برگزاری این آزمون به صورت الکترونیکی گفت: در امسال این آزمون علاوه بر علاقه مندان دریافت گواهی نامه سطح مبتدی، برای دارندگان گواهی نامه سطح مبتدی (درجه سه)، که متقاضی ارتقا به سطح عمومی (درجه دو) هستند، نیز برگزار می گردد.

ثبت نام آزمون رادیو آماتوری شروع شد

وی درباره نحوه ثبت نام در این آزمون تاکید نمود: متقاضیان می توانند تا سرانجام وقت اداری روز پانزدهم دی ماه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منوی خدمات الکترونیک، زیر منوی ارائه مجوزهای رادیویی، سامانه ثبت نام در آزمون رادیو آماتوری مراجعه نموده و پس از مطالعه موارد درج شده، برای ثبت نام در آزمون اقدام نمایند. متقاضیان دریافت گواهینامه سطح مبتدی که پیش از این در سایت سازمان ثبت نام نموده اند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و صرفاً باید با مراجعه به سامانه، درخواست شرکت در آزمون امسال را ارسال نمایند.

محسنی توضیح داد: دارندگان گواهی رادیو آماتوری سطح مبتدی متقاضی ارتقا به سطح عمومی باید حداقل 6 ماه با گواهی نامه مبتدی خود فعالیت نموده و گزارش تماس های خود را در سامانه رادیو آماتوری ثبت نموده باشند.

معاون امور رادیویی رگولاتوری با اشاره به اینکه زمان دقیق برگزاری و جزئیات آزمون به وسیله پیامک و سایت رگولاتوری اعلام می گردد، گفت: سوالات آزمون تئوری رادیو آماتوری در چهار حوزه مقررات، مدارات الکترونیکی - مخابرات، انتشار امواج و رادیو آماتوری و آزمون عملی (مورس) نیز شامل دو دسته سوالات شنیداری و نوشتاری تدوین شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1914

به "ثبت نام آزمون رادیو آماتوری شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون رادیو آماتوری شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید