بازدید از باغ گیاه شناسی باستانی ریو دو ژانیرو در برزیل

به گزارش مجله ستاره، باغ گیاه‌شناسی ریو دو ژانیرو , ریو دو ژانیرو , برزیل . باغ‌های نمادین در سال 1808 توسط پادشاه جان ششم پرتغال باز شدند . در ابتدا قرار بود در آن زمان , از جمله درخت جوز , فلفل و دارچین پرورش پیدا کند , اما بعدا به پارک عمومی تبدیل شد .

بازدید از باغ گیاه شناسی باستانی ریو دو ژانیرو در برزیل

این ذخیره در پای کوه Corcovado نمادین یافته شده‌است که در بالای آن مجسمه مشهوری از مسیح موعود به شهر نزدیک می‌شود . در میان بسیاری از ویژگی‌های قابل‌توجه در باغ , این خیابان رویال Palms صفی از 134 درخت بلند در ورودی وجود دارد . بازدیدکنندگان همچنین از گیاهان کمیاب , پرندگان و حتی میمون‌ها نیز لذت می‌برند . گردشگران همچنین می‌توانند یک کتابخانه بزرگ گیاه‌شناسی و مجموعه گیاهان خشک برزیلی , میوه‌ها و تصاویر را کشف کنند .
چرا به آنجا بروی ?
یک مکان تفریحی خوب است که یک پیاده‌روی خوب در وسط یک شهر بزرگ داشته باشید . یکی می‌تواند دانش را در گیاه‌شناسی گسترش دهد چون مجموعه عظیمی از منابع برای بازدید کنندگان باز است .
کی به آنجا بروی ?
تمام سال . باغ‌های گیاه‌شناسی تنها دو بار در سال و 1 ژانویه بسته می‌شوند .
چطور به آنجا برسیم ?
از آنجا که این مکان در قلب شهر یافت می‌شود , دسترسی آسان به آن وجود دارد . بسیاری از ایستگاه‌های اتوبوس در اطراف باغ قرار دارند - فقط یک اتوبوس را از هر گوشه ریو عبور می‌دهند .

انتشار: 31 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 13

به "بازدید از باغ گیاه شناسی باستانی ریو دو ژانیرو در برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از باغ گیاه شناسی باستانی ریو دو ژانیرو در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید