نشست مدیران کل بازرسی دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برگزار گردید

به گزارش مجله ستاره، نشست مدیران کل بازرسی دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با هدف ارائه گزارش عملکرد برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نورزی برگزار گردید.

نشست مدیران کل بازرسی دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این نشست که با حضور مدیران بازرسی دستگاه های عضو برگزار گردید فریدون محمدی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات به منظور پاسخگویی و رسیدگی به شکایت مسافران به وسیله سامانه 09629 راه اندازی شده است و مدیران بازرسی همه دستگاه های عضو باید در قالب این کمیته و در ارتباطی موثر با یکدیگر در این حوزه فعال باشند.

او به ارتباط موثر همه دستگاه های عضو ستاد برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی اشاره و اظهار داشت: همزمان با گرانی بلیط هواپیما کمیته مشترکی با حضور نمایندگان سازمان هواپیمایی تشکیل که منجر به حذف چارترها شد.

محمدی همچنین به نقش موثر سازمان راهداری برای نظارت به سرویس های بین راهی اشاره و تاکید نمود: نظارت بر سرویس های بهداشتی پمپ بنزین ها برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی باید مورد توجه جدی در یام نوروز باشد.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همچنین از متولیان مربوط در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا با نظارت بر ارائه مجوز به گروه های فرهنگی برای اجرای برنامه های شاد در ایام نوروز از بروز نابسامانی در این حوزه جلوگیری نمایند. سازمان امور عشایری نیز با برپایی کمپ در مسیرهایی که مسافت طولانی دارند نقش موثری برای استراحت رانندگان و مسافران خواهند داشت.

محمدی در خاتمه با بیان اینکه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر دارای دستوالعمل مصوب و قانونی است اظهار داشت: در طول روزهای نوروز 98 ستاد در محل معاونت گردشگری دایر و بر نحوه ارائه خدمات به مسافران در همه زمینه ها نظارت خواهد داشت.

بر اساس این گزارش محمد کاظم خلدی نسب مشاور اجرایی و مدیر حوزه معاونت گردشگری و مدیران بازرسی دستگاه های عضو ستاد در این نشست حضور داشتند و به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 166

به "نشست مدیران کل بازرسی دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مدیران کل بازرسی دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید