ممنوعیت سفر هوایی برای داوران و مدرسان تنیس روی میز

به گزارش مجله ستاره، فدراسیون تنیس روی میز به داوران و مدرسان این رشته بیان کرد که برای حضور در محل مسابقه و کلاس، سفر زمینی داشته باشند.

ممنوعیت سفر هوایی برای داوران و مدرسان تنیس روی میز

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسئولان فدراسیون تنیس روی میز برای جلوگیری از هرگونه هزینه اضافی در زمان برگزاری مسابقات و کلاس های مختلف، تصمیمات جدیدی را اتخاذ نموده اند. یکی از این تصمیمات مربوط به داوران و مدرسان است. طبق تصمیم گرفته گردیده، داوران و همچنین مدرسان از هرگونه سفر هوایی منع گردیده و برای حضور در شهر محل مسابقه و کلاس باید سفر زمینی داشته باشند.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی در این باره به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: از این پس قرار نیست داوران با استفاده از هواپیما به محل برگزاری مسابقه بروند. در واقع تصمیم گرفته شد که در زمان برگزاری هر رقابتی، از داوران نزدیک به شهر محل برگزاری رقابت استفاده گردد تا بدین ترتیب آنها به وسیله اتومبیل، قطار یا اتوبوس بروند. البته فدراسیون هم متناسب با این سفر، هزینه لازم را به آنها پرداخت می نماید.

وی اضافه نمود: بلیت هواپیما گران است و با توجه به تعدد مسابقات در مناطق مختلف، اگر داوران بخواهند با هواپیما سفر نمایند، هر ساله باید بخش قابل توجهی از بودجه را به این موضوع اختصاص بدهیم. بر همین اساس نیز تصمیم گرفته شد که سفر داوران و همچنین مدرسان با استفاده از وسایط نقلیه زمینی صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: ما همچنین در حال جمع آوری لیست داوران طلبکار از فدراسیون هستیم تا طی روزهای آینده بدهی آنها را مربوط به چندین سال قبل است، پرداخت کنیم. این داوران از مدت ها قبل طلبکار هستند که بخشی از این طلب را پرداخته ایم و در روزهای آینده نیز بدهی خود را صاف می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 37

به "ممنوعیت سفر هوایی برای داوران و مدرسان تنیس روی میز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت سفر هوایی برای داوران و مدرسان تنیس روی میز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید