مقایسه آماری مهاجمان استقلال با علی قربانی: 1&gt3

به گزارش مجله ستاره، آمار قربانی را یک طرف بگذارید و این 3 مهاجم را طرف دیگر. او در 178 دقیقه 3 گل زده و این ها 1397 دقیقه در زمین حضور داشته و همین تعداد گل را وارد دروازه حریفان نموده اند.

مقایسه آماری مهاجمان استقلال با علی قربانی: 1&gt3

به گزارش خبرنگاران ، علی قربانی را که از یاد نبرده اید؟ همان مهاجمی که فصل قبل، کم برای استقلال گل نزد اما همیشه مورد انتقاد رسانه ها و طرفداران این تیم قرار داشت. او وقتی دید جایی در فهرست وینفرد شفر ندارد، مذاکره با تیم های خارجی را شروع کرد و در نهایت پیراهن اسپارتاک ترناوا در لیگ اسلواکی را پوشید. تیمی که این فصل در 3 جام مختلف از جمله لیگ و جام حذفی اسلواکی و همچنین لیگ اروپا حضور دارد و کوشش می نماید نتایج آبرومندی به دست بیاورد.

قربانی از وقتی پیراهن اسپارتاک ترناوا را پوشیده، در 3 بازی رسمی برای این تیم بازی نموده. 2 تا در لیگ و یکی هم جام حذفی. قربانی در لیگ اروپا هم روی نیمکت ترناوا نشست اما فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد. ماحصل کوشش قربانی در این 3 بازی، به ثمر رساندن 3 گل بوده. آماری مناسب برای مهاجمی که نخستین تجربه حضور در فوتبال اروپا را پشت سر می گذارد.

مهاجم 28 ساله ایرانی، ابتدا در لیگ اسلواکی و بازی مقابل استرادا موفق شد گلزنی برای اسپارتاک ترناوا را تجربه کند. او 2 بار دروازه استرادا را باز کرد اما نتوانست مانع شکست 3 بر 2 ترناوا گردد. قربانی در جام حذفی هم سومین گل خود را برای اسپارتاک ترناوا به ثمر رساند. او مقابل اسلووان موست 76 دقیقه در ترکیب ترناوا حاضر بود و توانست یکی از گل های این تیم را در روز پیروزی 3 بر یک وارد دروازه حریف کند.

آمار قربانی در اسلواکی، آمار جالبی است. 3 بازی و 3 گل زده، یعنی به ازای هر بازی، قربانی یک گل به ثمر رسانده. وقتی دقایق بازی قربانی را آنالیز می کنیم به آمار جالب تری می رسیم. مهاجم سابق استقلال روی هم 178 دقیقه برای اسپارتاک ترناوا بازی نموده و 3 گل زده. هر 59 دقیقه یک گل که می تواند قربانی را ابتدا به ترکیب ثابت ترناوا برساند و او را به بازیکنی کلیدی در ترکیب این تیم تبدیل کند.

استقلال عذر علی قربانی را خواست و با توجه به جدایی مامه تیام، 3 مهاجم جدید جذب کرد. الحاجی گرو از اوسترسوند، مرتضی تبریزی از ذوب آهن و روح الله باقری از خونه به خونه. آمار این 3 مهاجم، روی هم برابر با آمار گلزنی علی قربانی در اسپارتاک ترناوا است. باقری 28 ساله، 7 بار در لیگ برتر و یک بار در لیگ قهرمانان آسیا پیراهن استقلال را پوشیده، 493 دقیقه در زمین حضور داشته و فقط یک گل به ثمر رسانده. گلی که مقابل السد و با اشتباه دروازه حریف به تور دروازه قطری ها رسید.

الحاجی گرو که با هزینه ای فراوان، رضایت نامه خود را از اوسترسوند گرفت تا به لیگ ایران بیاید، 4 بار در لیگ برتر و یک بار هم در لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب استقلال حضور داشته و 281 دقیقه بازی نموده اما در گلزنی ناکام بوده. آماری ضعیف از مهاجمی که می گفتند قرار است جای خالی تیام را پر کند.

مرتضی تبریزی سومین مهاجمی ست که استقلال برای پوشش نقاط ضعف خود در خط حمله جذب نموده. مهاجمی که بیشتر به عنوان بال در ترکیب استقلال بازی نموده و البته 2 گل هم به ثمر رسانده. آمار تبریزی، 7 بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، 623 دقیقه حضور در زمین و 2 گل زده است. آماری بهتر از 2 مهاجم دیگر استقلال که انگار قرار نیست با گلزنی آشتی نمایند.

آمار قربانی را یک طرف بگذارید و این 3 مهاجم را طرف دیگر. او در 178 دقیقه 3 گل زده و این ها 1397 دقیقه در زمین حضور داشته و همین تعداد گل را وارد دروازه حریفان نموده اند. این آمار نشان می دهد استقلال در ورود و خروج بازیکن، فیلترها را رعایت ننموده و همین مسئله ناکامی این تیم را بخصوص در خط حمله به همراه داشته. ناکامی تیمی که 399 دقیقه است در لیگ گل نزده و مقابل دروازه حریفان ناکام مانده. استقلال، باید هم حسرت بازیکنانی را بخورد که ابتدای فصل به بهانه های واهی آن ها را از دست داد. نمونه اش علی قربانی که هر یک از گل های او در اسلواکی، مثل پتکی است که بر سر مدیران استقلال کوبیده می گردد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 63

به "مقایسه آماری مهاجمان استقلال با علی قربانی: 1&gt3" امتیاز دهید

3 کاربر به "مقایسه آماری مهاجمان استقلال با علی قربانی: 1&gt3" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه آماری مهاجمان استقلال با علی قربانی: 1&gt3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید