مفقود شدن تکنسین اورژانس خوزستان حین امدادرسانی در اندیکا

به گزارش مجله ستاره، رئیس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی خوزستان از مفقود شدن یک تکنسین اورژانس در سیل امروز شهرستان اندیکا اطلاع داد.

مفقود شدن تکنسین اورژانس خوزستان حین امدادرسانی در اندیکا

دکتر شهیار میرخشتی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امروز (13 دی ماه) در پی تماس با ستاد عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اهواز مبنی بر گرفتار شدن چند مسافر در محور اندیکا به شیمبار و احتیاج به امدادرسانی، بلافاصله با هماهنگی با مرکز اورژانس 115 شهرستان اندیکا یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی اضافه نمود: به محض رسیدن نیروهای اورژانس 115 به محل معین شد که یک دستگاه خودرو با چند سرنشین احتیاج به یاری دارند که دو تکنسین فوریتهای پزشکی جهت یاری به آنها عملیات امداد را شروع کردند.

میرخشتی ادامه داد: متاسفانه به دلیل سیل شدید و گیر افتادن آمبولانس در آب، این دو تکنسین برای نجات خود از آمبولانس پیاده شدند که یکی از آنها نجات یافت و نفر دوم در آب گیر افتاد که متاسفانه تا این لحظه اطلاعی از وی در دست نیست.

رئیس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی خوزستان گفت: در حال حاضر اکیپ های امدادی فوریت های پزشکی،هلال احمر، راهداری و آتش نشانی در محل حضور دارند و در حاشیه رودخانه جهت پیدا کردن تکنسین مفقود کوشش می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 129

به "مفقود شدن تکنسین اورژانس خوزستان حین امدادرسانی در اندیکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مفقود شدن تکنسین اورژانس خوزستان حین امدادرسانی در اندیکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید