خیز بلند بیرانوند برای هفتمین کلین شیت آسیایی

به گزارش مجله ستاره، در صورت کلین شیت در دیدار پیش رو مقابل کاشیما، بیرانوند هفتمین کلین شیت این فصل و در واقع یازدهمین کلین شیت آسیایی خود با پیراهن پرسپولیس را ثبت خواهد نمود.

خیز بلند بیرانوند برای هفتمین کلین شیت آسیایی

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیس و علیرضا بیرانوند با ثبت 6 کلین شیت در 12 دیدار گذشته شان در بین تیم های حاضر در این فصل از لیگ قهرمانان بهترین عملکرد را داشته اند.

مهم تر اما این است که با توجه به حضور در فینال و این موضوع که دیگر تیم حاضر در این مرحله یعنی کاشیما آنتلرز تنها 3 کلین شیت در کارنامه دارد، عنوان بیشترین کلین شیت و بهترین خط دفاع و دروازه بان برای پرسپولیسی ها محفوظ می ماند. تا پیش از فینال، علیرضا بیرانوند در هر 12 بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان 2018 آسیا به میدان رفته و 27 سیو، 10 گل خورده، 16 دفع توپ، 14 بار مشت کردن توپ و 5 توپ ربایی هوایی را در کارنامه دارد.

با توجه به اینکه او در فصل گذشته لیگ قهرمانان با پرسپولیس در 12 بازی، موفق به ثبت 4 کلین شیت شده بود، در صورت موفقیت برای ثبت کلین شیت در دیدار پیش رو مقابل کاشیما هفتمین کلین شیت این فصل و در واقع یازدهمین کلین شیت آسیایی خود با پیراهن پرسپولیس را ثبت خواهد نمود.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 90

به "خیز بلند بیرانوند برای هفتمین کلین شیت آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز بلند بیرانوند برای هفتمین کلین شیت آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید