جهانگیری در همایش بیمه سلامت سخنرانی می نماید

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، محمد هاشمی گفت: آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت، صبح یکشنبه، پنجم آبان با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل بیمه سلامت استانی و ستادی برگزار می گردد.

جهانگیری در همایش بیمه سلامت سخنرانی می نماید

وی با اشاره به برگزاری هفته بیمه سلامت و معرفی خدمات این سازمان به بیمه شدگان، اضافه کرد: سازمان بیمه سلامت به عنوان یکی از بزرگ ترین سازمان های بیمه گر درمانی کشور در سال های گذشته با هدف خدمت رسانی به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه توانسته است خدمات شایسته ای را به هموطنان ارائه دهد.

هاشمی ادامه داد: در راستای معرفی خدمات و فعالیت های این سازمان و بزرگداشت هفته بیمه سلامت، صبح یکشنبه، 6 آبان آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر بهداشت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل بیمه سلامت استانی و مدیران ستادی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می گردد.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته بیمه سلامت، بیان نمود: از محورهای این مراسم می توان به موضوع الکترونیکی کردن خدمات و هوشمندسازی خدمات بیمه سلامت، پوشش همگانی بیمه و حفاظت مالی از بیمه شدگان را ذکر کرد.

هاشمی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با افزایش مشارکت ها در حوزه سلامت، خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی را با هدف یکسان سازی و عدالت اجتماعی در جامعه به بیمه شدگان ارائه دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 87

به "جهانگیری در همایش بیمه سلامت سخنرانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری در همایش بیمه سلامت سخنرانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید