جام ملت های آسیا، امارات با حذف مدافع عنوان قهرمانی حریف قطر شد، انتقام شاگردان زاکرونی از کانگورو ها

به گزارش مجله ستاره، تیم ملی فوتبال امارات با شکست استرالیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2019 صعود کرد.

جام ملت های آسیا، امارات با حذف مدافع عنوان قهرمانی حریف قطر شد، انتقام شاگردان زاکرونی از کانگورو ها

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال امارات و استرالیا در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2019 از ساعت 19:30 امروز (آدینه) در استادیوم هزاع بن زاید شهر العین امارات رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که تیم امارات در سرانجام این دیدار با پیروزی یک بر صفر مقابل استرالیا به مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعود کرد.

تک گل این دیدار را علی احمد مبخوت در دقیقه 69 روی اشتباه مدافعان استرالیا به ثمر رساند. او در دوره گذشته مسابقات با پنج گل زده آقای گل شده بود.

ریوجی ساتوی ژاپنی قضاوت دیدار امارات استرالیا را به عهده داشت. او در این دیدار به اسماعیل الحمادی و ولید عباس از امارات و رابی کروز و جکسون ایروین از تیم استرالیا کارت زرد نشان داد.

اماراتی ها که در سال 2015 در مرحله نیمه نهایی با شکست 2 بر صفر مقابل استرالیا از صعود به فینال بازمانده بودند، در این دیدار به نوعی انتقام شکست دوره قبل را از کانگوروها گرفتند و مدافع عنوان قهرمانی را پس از دو دوره حضور متوالی در نیمه نهایی این بار در مرحله یک چهارم نهایی حذف کردند.

پیش از این دیدار تیم کره جنوبی، دیگر فینالیست دوره قبل نیز با شکست مقابل قطر از دور رقابت های جام ملت های 2019 آسیا کنار رفته بود.

شاگردان زاکرونی با پیروزی در این دیدار، ساعت 17:30 روز سه شنبه هفته پیشِ رو در مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا به مصاف تیم ملی قطر خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 142

به "جام ملت های آسیا، امارات با حذف مدافع عنوان قهرمانی حریف قطر شد، انتقام شاگردان زاکرونی از کانگورو ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام ملت های آسیا، امارات با حذف مدافع عنوان قهرمانی حریف قطر شد، انتقام شاگردان زاکرونی از کانگورو ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید