بحران دریاچه ارومیه بحران کل کشور است

به گزارش مجله ستاره، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: بحران دریاچه ارومیه بحران استان نیست، بلکه بحران کل کشور و دنیا است. از هیات دولت و همه دست اندرکاران انتظار داریم تا اعتبار خاصی برای حفظ این دریاچه در نظر گرفته گردد.

بحران دریاچه ارومیه بحران کل کشور است

به گزارش خبرنگاران، معصومه آقاپورعلیشاهی در تذکری شفاهی به سازمان برنامه و بودجه در خصوص واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی در بودجه سال 1397 در سرانجام جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان نمود: متاسفانه هنوز در این زمینه اقدام خاصی صورت نگرفته است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور، بیان نمود: بحران دریاچه ارومیه بحران استان نیست، بلکه بحران کل کشور و دنیا است. از هیات دولت و همه دست اندرکاران انتظار داریم تا اعتبار خاصی برای حفظ این دریاچه در نظر گرفته گردد. کم توجهی به این دریاچه تیرخلاص به جسم نیمه جان دریاچه است. این فاجعه در آینده به هیچ عنوان قابل جبران نیست.

آقاپور در تذکری دیگر به وزارت نیرو در خصوص احداث نیروگاه برق سوفیان، اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و طولانی شدن این پروسه متاسفانه هنوز در پیچ و خم مراحل اداری هستیم.

وی در تذکری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: کندی پرداخت تسهیلات اشتغال به بخش روستایی را پیگیری کنید، متاسفانه پیشرفت قابل توجهی در این تسهیلات در کل کشور دیده نمی گردد و طبق آمار هشت درصد پیشرفت داشته است.

آقاپور در سرانجام در تذکری به سازمان بازنشستگی کشور اظهار کرد: در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان تسریع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 27

به "بحران دریاچه ارومیه بحران کل کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران دریاچه ارومیه بحران کل کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید