انصاری فرد: از دایی می خواهم این بازی کنار ما باشد

به گزارش مجله ستاره، امیدوارم در انتها بازی، جشن صعود به فینال رقابت ها را در استادیوم بگیریم. ژاپن هم می خواهد به فینال مسابقات راه یابد و فکر می کنم دیدار بسیار سختی در پیش خواهد بود.

انصاری فرد: از دایی می خواهم این بازی کنار ما باشد

توانایی های ژاپن در آسیا بر کسی پوشیده نیست

کریم انصاری فرد در گفت وگو با سایت رسمی ای اف سی درباره بازی با ژاپن گفت: قهرمانی در جام ملت ها تمام رویای ماست و برای مردم ایران کوشش می کنیم.می توانیم رویای همه آنها را تعبیر کنیم. توانایی های ژاپن در آسیا بر کسی پوشیده نیست و همه می دانند آنها چه تیم خوب و قدرتمندی دارند. ما هم در دیدارهای قبلی نشان دادیم تیم مقتدری در اختیار داریم.

انصاری فرد ادامه داد: می خواهیم در این مسابقه از همه انرژی و توانایی های فنی خود استفاده کنیم. امیدوارم در خاتمه بازی، جشن صعود به فینال رقابت ها را در استادیوم بگیریم. ژاپن هم می خواهد به فینال مسابقات راه یابد و فکر می کنم دیدار بسیار سختی در پیش خواهد بود.

مهاجم تیم ملی در ادامه از علی دایی تمجید کرد و گفت: دایی یکی از اسطوره های فوتبال ایران است.همه اسطوره ها و پیشکسوتان فوتبال کشورمان همواره از تیم ملی حمایت نموده اند. او همان طور که همواره از ما حمایت نموده، در این بازی به ما انرژی مثبت دهد. من و دایی همشهری هستیم و او مرا به فوتبال معرفی کرد. من الان هم شماره دایی را می پوشم و از او خواهش می کنم که در این مسابقه کنار ما باشد.

3-185 دانلود

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 143

به "انصاری فرد: از دایی می خواهم این بازی کنار ما باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: از دایی می خواهم این بازی کنار ما باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید