افتتاح و کلنگ زنی 225 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در قوچان

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران ، علیرضا قامتی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای روابط عمومی قوچان اظهارکرد : طبق برنامه ریزی انجام گردیده در هفته دولت 225 طرح آماده کلنگ زنی و افتتاح خواهد بود که اعتبار این طرح ها 34 میلیارد تومان است.

افتتاح و کلنگ زنی 225 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در قوچان

وی اضافه کرد:حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در افتتاح ساختمان آموزشی دانشگاه صنعتی قوچان ، افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی ،نشست اقشار و شرکت درجلسات شورای اداری با حضور مشاور و مدیر کل بانوان استانداری در کنار افتتاح پروژه های عمرانی از مهم ترین برنامه های هفته دولت در این قوچان است.

فرماندار قوچان گفت : امروز دشمنان کوشش می نمایند روحیه یاس و ناامیدی را در مردم ایجاد نمایند و به گونه ای سخن می گویند که انگار هیچ نقطه پیشرفتی در کشور وجود ندارد و باید گفت در مقایسه با خیلی از کشورها بر اساس شاخص و آمار روند قابل رشد داشته ایم.

وی توضیح داد : اصل نظام جمهوری اسلامی اصل عزت مداری است و تحت هیچ سلطه ای قرار نگرفته و اجازه نمی دهیم دشمنان برما مسلط شوند. وظیفه ما اطلاع رسانی صحیح است تا جنگ روانی دشمن خنثی گردد و در این راستا خبرنگاران و روابط عمومی ها رسالت مهمی را در مطلع سازی مردم بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 23

به "افتتاح و کلنگ زنی 225 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در قوچان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و کلنگ زنی 225 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در قوچان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید