اعتراض مرد سال فوتسال آسیا به نگرفتن پاداش

به گزارش مجله ستاره، بچه ها اصلاً به خاطر پاداش بازی نکردند اصلاً نگاه مالی ندارند، اما بعد از قهرمانی همه انتظار دارند همان طور که به فوتبال رسیدگی می گردد بهبه این رشته هم رسیدگی گردد.

اعتراض مرد سال فوتسال آسیا به نگرفتن پاداش

اعتراض مرد سال فوتسال آسیا به نگرفتن پاداش

نزدیک به یک سال از قهرمانی ایران در آسیا می گذرد، اما هنوز پاداش بازیکنان تیم ملی پرداخت نشده است، آیا به عنوان کاپیتان تیم ملی صحبتی در این خصوص انجام داده اید؟، علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم فوتسال ایران در واکنش به این پرسش می گوید:همان طور که گفتم پس از مسابقات قهرمانی آسیا این اولین اردویی است که من شرکت کردم و در همان ابتدا هم با محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتبال و مسوولان تیم در این مورد صحبت کردم. به نظرم واقعاً این اتفاق خوب نیست. ما سال گذشته قهرمان شدیم و پاداش هم مبلغ زیادی نبود که پرداخت آن تا الان طول بکشد. امیدوارم این پرداخت ها زودتر انجام گردد. آن طور هم که وعده داده اند قرار است به زودی پاداش ها پرداخت گردد. به نظرم خیلی جالب نیست بعد از قهرمانی در آسیا و زحمتی که اعضای تیم کشیدند خیلی حرف از پاداش بزنیم. بچه ها اصلاً به خاطر پاداش بازی نکردند و فقط به کسب خاطر افتخار و پیراهن مقدس تیم ملی بازی می نمایند و اصلاً نگاه مالی ندارند، اما بعد از قهرمانی همه انتظار دارند همان طور که به فوتبال رسیدگی می گردد به این رشته هم رسیدگی گردد. ما خودمان هم قبول داریم فوتبال و فوتسال قابل مقایسه نیستند، ولی اینکه بعد از قهرمانی پاداش ها تا الان پرداخت نگردد خیلی جالب نیست.

حسن زاده درباره انتخابش به عنوان مرد سال فوتسال آسیا برای چهارمین بار گفت:از همه بچه ها تشکر می کنم که یاری کردند تا به این مقام برسم. این جایزه متعلق به تک تک بچه های تیم است و من به نمایندگی از آنها این عنوان را کسب کردم. این مقام ملی است و افتخارش برای تمام مردم ایران است که پرچم کشورمان به اهتزاز در می آید.

3-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 110

به "اعتراض مرد سال فوتسال آسیا به نگرفتن پاداش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض مرد سال فوتسال آسیا به نگرفتن پاداش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید