شروع شناسایی اجساد حادثه تصادف اتوبوس نطنز

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر مهرداد علی بخشی جانشین مدیریت بحران رییس سازمان و مدیر ستاد بحران با اعلام این خبر و ابراز تأسف از وقوع این حادثه گفت: پس از اطلاع از وقوع این تصادف تیم مدیریت بحران استان اصفهان به حالت آماده باش درآمد و استان های همجوار نیز برای مداخلات احتمالی و بنا به اعلام احتیاج استان اصفهان در حالت آماده باش هستند.

شروع شناسایی اجساد حادثه تصادف اتوبوس نطنز

وی گفت: از آنجا که هنوز جسدی به سازمان پزشکی قانونی کشور تحویل نشده است اعلام دقیق افراد متوفی میسر نیست. اما بنا به اخبار رسیده 21 نفر از هموطنان در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

به گفته دکتر علی بخشی کار کارشناسی اجساد به محض تحویل شروع خواهد شد و در صورت لزوم از آزمایش DNA برای شناسایی اجساد استفاده می گردد.

مدیر ستاد بحران سازمان یادآور شد: با توجه به احتمال پراکندگی خانواده های قربانیان در استان های مختلف، حسب مورد با ادارات کل استان های مربوط برای اخذ نمونه و انجام آزمایش هماهنگی لازم صورت می گیرد و در صورت وجود، اطلاعات مورد احتیاج برای تماس به خانواده این عزیزان ارائه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 52

به "شروع شناسایی اجساد حادثه تصادف اتوبوس نطنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع شناسایی اجساد حادثه تصادف اتوبوس نطنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید