پیگیری اختصاص بیمه درمان اعتیاد، رایزنی با سازمان برنامه و بودجه

به گزارش مجله ستاره، فرید براتی سده، در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به اینکه پیگیری ها برای اختصاص اعتبار بیمه درمان اعتیاد معتادان در حال اجرا است، گفت: در این زمینه با سازمان برنامه و بودجه رایزنی هایی صورت گرفته است.

پیگیری اختصاص بیمه درمان اعتیاد، رایزنی با سازمان برنامه و بودجه

وی با بیان اینکه هزینه درمان معتادان بسیار زیاد است ؛ گفت: در این زمینه هر ساله یارانه ای از سوی بهزیستی به مراکز درمانی و کمپ های ترک اعتیاد پرداخت گردد که این موضوع احتیاج به اعتبارات ویژه ای دارد.

معاون پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی با تاکید بر اینکه سایر دستگاه ها و سازمان ها مانند ستاد مبارزه با موادمخدر باید به وظایف و در حوزه درمان اعتیاد معتادان عمل نمایند گفت: هر یک از این دستگاه ها اعتباراتی را در اختیار دارند که امیدواریم با هماهنگی و همکاری آنها این اعتبارات به صورت متمرکز در فرآیند درمان معتادان هزینه گردد.

وی از نمایندگان مجلس بویژه کمیسیون های تخصصی خواست نگاه ویژه ای را به فرآیند درمان معتادان و همچنین ارائه تسهیلات ویژه برای آنها داشته باشند.

براتی ضمن اظهار امیدواری از اینکه بیمه درمان معتادان هرچه زودتر عملیاتی گردد گفت: در این زمینه متولی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی و سازمان بیمه سلامت است که امیدواریم سال جاری بیمه درمان معتادان عملیاتی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 133

به "پیگیری اختصاص بیمه درمان اعتیاد، رایزنی با سازمان برنامه و بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری اختصاص بیمه درمان اعتیاد، رایزنی با سازمان برنامه و بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید