پوتین: برنامه های تقویت و مدرن سازی ارتش روسیه تداوم دارد

به گزارش مجله ستاره، رئیس جمهوری روسیه تاکید نمود، برنامه های مسکو برای مدرن سازی و تقویت تمام شاخه های ارتش تحت هر شرایطی اجرایی خواهد شد.

پوتین: برنامه های تقویت و مدرن سازی ارتش روسیه تداوم دارد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در بیانیه ای گفت: ما به پیشرفت و ارتقای نیروهای مسلح خود ادامه خواهیم داد. در هر شرایطی، برنامه های مشخص شده برای تقویت انواع نیروها، تجهیز آن ها به تسلیحات و فناوری های پیشرفته از جمله تجهیزات استراتژیک، سیستم های با دقت بالا و مافوق صوت، سیستم های تهاجمی بدون سرنشین و اتوماتیک را که هیچ مشابهی در دنیا ندارند، اجرا خواهیم کرد.

رئیس جمهوری روسیه در ادامه به فارغ التحصیلان دانشگاه های ارتش روسیه و آموزشگاه های وزارت دفاع روسیه در روز پیروزی تبریک گفت.

پوتین تاکید نمود: درس های جنگ میهنی کبیر و کل تاریخ کشورمان به ما می آموزد که ارتش ما همیشه باید قدرتمند و آماده پاسخگویی به تمامی چالش ها و تهدیدها باشد و از حاکمیت ملی و منافع ملی روسیه و امنیت و زندگی مسالمت آمیز شهروندان ما اطمینان حاصل کند.

تقویت تمرین های نظامی برای حفظ آمادگی

رئیس جمهوری روسیه در این بیانیه همچنین گفت، دولت هر آنچه در توان دارد برای تضمین شرایط خوب برای نیروها و زندگی نظامیان به کار می بندد و این امر برای تشدید تمرین ها در سال های آینده ضرورت دارد.

در این پیغام پوتین خطاب به فارغ التحصیلان نظامی هم آمده است: دولت و مردم ما روی شما حساب می نمایند و ما تمام کوشش های لازم را انجام می دهیم تا شرایط مناسبی از خدمات و زندگی برای شما فراهم کنیم. می خواهم به این نکته هم اشاره کنم که در سال های آینده ضروری است شدت تمرینات رزمی از جمله کاربرد اشکال جدید تعامل بین سربازان در هنگام بازرسی های فوری و با استفاده از پیشرفته ترین فناوری هایی که مشخص نماینده تصویر آینده ارتش و نیروی دریایی روسیه خواهد بود، افزایش یابد.

رئیس جمهوری روسیه ابراز اطمینان کرد که افسران روسی برای دستیابی به همه اهداف مشخص شده کوشش خواهند کرد و به سربازان با روحیه میهن پرستی ، مسئولیت پذیری و نظم و انضباط آموزش می دهند.،ایسنا

انتهای پیغام

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 986

به "پوتین: برنامه های تقویت و مدرن سازی ارتش روسیه تداوم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: برنامه های تقویت و مدرن سازی ارتش روسیه تداوم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید