وجود تحریم ها مسئله ای نداریم

به گزارش مجله ستاره، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون نفر ازجمعیت کشور را تحت پوشش دارد و شش میلیون نفر از این تعداد از مستمری بگیران سازمان هستند.

وجود تحریم ها مسئله ای نداریم

به گزارش خبرنگاران، مهدی درخشان 14 شهریورماه در آیین افتتاحیه درمانگاه تخصصی بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر، اظهار کرد: با وجود اینکه هفته دولت تمام گردیده اما این افتتاحیه به مناسبت هفته دولت است.

وی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و شش میلیون نفر از این تعداد از مستمری بگیران سازمان هستند.

درخشان با بیان اینکه زندگی مستمری بگیران با مستمری آنان تامین می گردد، توضیح داد: این امر بار سنگینی است که بر عهده سازمان تامین اجتماعی گذاشه گردیده تا بتواند به آنان خدمت کند زیرا این افراد عمر خود را در راه توسعه کشور صرف کردند و اکنون وظیفه سازمان تامین اجتماعی است تا به آنان خدمت کند که در همین راستا ماهیانه هفت هزار میلیارد تومان در این راه مصرف می گردد.

وی تاکید نمود: سازمان تامین اجتماعی از بودجه نفت و مالیات، دریافتی ندارد و از حق بیمه، بیمه شدگان خود استفاده می نماید.

درخشان ادامه داد: کوشش گردیده تا در پنج سال گذشته با نگاه به مناطق محروم توسعه را پیش ببریم به نحوی که بیش از 90 درصد اقدامات انجام در سال های گذشته و اقداماتی که در دست انجام است در استان های مرزی و کمتر توسعه یافته بوده است که این امر برای سازمان تامین اجتماعی یک افتخار محسوب می گردد.

وی گفت: در پنج سال گذشته بیش از شش بیمارستان در کشور احداث گردیده، 38 مرکز درمانی نیز در حال احداث و 51 مرکز درمانی در دست طراحی است.

درخشان با بیان اینکه خدمت به مردم در همه جا مورد انتظار است، تاکید نمود: این مهم در سازمان تامین اجتماعی مضاعف است، زیرا بودجه ای که مصرف می کنیم دست رنج بیمه شدگان است.

وی اعلام کرد: جامعه کارگری با ما تماس مستمر دارد و نقدها آنان را می پذیریم و یگانگی و صمیمیت میان مسئولان در رده های مختلف با جامعه کارگری و کانون های بازنشستگی موجب گردیده تا صمیمیت خاصی میان آنان ایجاد گردد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در شرایط فعلی که دشمنان با تمام قدرت وارد شدند تا ایران شاهد توسعه نباشد، توسعه موجود نیز به برکت یگانگی و صمیمیت میان همگان است.

درخشان گفت: در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی کوشش کردیم تا بیمارستان و درمانگاه ها از نظر تجهیزات پزشکی توسعه مطلوبی داشته باشند و با وجود تحریم ها در تجهیزات سرمایه ای مسئله ای نداریم و در تجهیزات مصرفی تمهیدات کامل اندیشیده گردیده تا با مشکل روبرو نشویم.

وی اعلام کرد: در پنج سال گذشته به طور متوسط معادل 12 تا 16 سال گذشته در حوزه تامین تجهیزات پزشکی و ساخت و ساز، فعالیت انجام گردیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 40

به "وجود تحریم ها مسئله ای نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود تحریم ها مسئله ای نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید