هشدار جریمه و تعلیق شبکه تلوزیونی مشهور پاکستان

به گزارش مجله ستاره، مرجع ناظر بر رسانه های الکترونیک پاکستان (پیمرا) نسبت به تعلیق و جریمه به شبکه جیو نیوز این کشور هشدار داد.

هشدار جریمه و تعلیق شبکه تلوزیونی مشهور پاکستان

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، مرجع ناظر بر رسانه های الکترونیک پاکستان (پیمرا) در نامه ای به شبکه مشهور تلوزیونی جیو این کشور هشدار داد: اگر نشر اکاذیب و دروغ در گفتگوهای زنده تلوزیونی یا یادداشت های خلاف واقعیت در این سایت توسط کارشناسان اپوزیسیون ادامه یابد با تعلیق و جریمه میلیون روپیه ای همراه خواهند شد.

مرجع ناظر بر رسانه های الکترونیک پاکستان (پیمرا) در نامه ای به تمام رسانه های خبری نیز گفت: با هرگونه برنامه تلوزیونی زنده که در راستای منافع ملی نباشد و یا هر یادداشت و ستون نوشته ای که در آن به هر شکل توهین، تمسخر و کنایه به شخص اول کشور (عمران خان) باشد، برخورد خواهد شد.

چند روز قبل نیز کارشناس سیاسی مشهور این شبکه به نام حفیظ الله نیازی به علت گفتگوی خلاف واقع در این شبکه به 30 روز تعلیق از حضور در تمامی برنامه های تلوزیونی پاکستانی محکوم شد.

نمونه ای از یادداشت های اخیر چاپ شده ضد عمران خان در سایت خبری اردو زبان جیو نیوز:

لازم به ذکر است پیش از این عمران خان به رسانه های مخالف دولت گفته بود که شرایط ما شرایط دوگانگی نیست شرایط وحدت و صدای واحد است و هرگز نباید صدای دشمن را از حنجره رسانه های اپوزیسیون بشنویم زیرا که دشمن دنبال استفاده از این شرایط به نفع خود است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 445

به "هشدار جریمه و تعلیق شبکه تلوزیونی مشهور پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار جریمه و تعلیق شبکه تلوزیونی مشهور پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید