ممنوعیت ورود به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا تکذیب شد

به گزارش مجله ستاره، رئیس پلیس راه مازندران خبر ممنوعیت ورود به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا را تکذیب کرد و گفت: تنها محدودیتهای معمول هفتگی آن هم در صورت وجود حجم سنگین ترافیک اعمال می گردد.

ممنوعیت ورود به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا تکذیب شد

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ علیرضا قدمی در مصاحبه با مهر با اشاره به انتشاری خبری مبنی بر ممنوعیت ورود به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار داشت: وقتی از یک طرف جاده محدود می گردد یا اینکه جاده یکطرفه می گردد مسلم است که تردد از سمت مقابل جاده محدودیت است و این بدان معنی نیست که پلیس ممنوعیت ایجاد می نماید بلکه پلیس همانند هر هفته محدودیت های هفتگی آن هم در صورت احتیاج را اعمال می نماید.

وی اضافه نمود: اگر در جاده کندوان یا چالوس از روز چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه حجم ترافیک بالا رود بعد از ظهر این 3 روز جاده از جنوب به شمال یکطرفه می گردد. طبق برنامه هفتگی از ساعت 15 باید این محدودیت ها اعمال گردد ولی هر هفته احتیاج به اعمال محدودیت رأس ساعت 15 نیست، ما رصد می کنیم و اگر حجم ترافیک بالا رود از همان لحظه که اصولاً غروب هم هست این محدودیت ها را اعمال می کنیم.

به گفته رئیس پلیس راه مازندران اگر فرض بر این بگیرید که از ساعت 15 از سمت جنوب به شمال محدودیت ایجاد گردد طبیعی است که از سمت شمال به جنوب این محور تردد ممنوع می گردد.

سرهنگ قدمی گفت: شنبه، یکشنبه و دوشنبه از جهت مقابل محدودیت ها اجرا می گردد، یعنی زمانی که مردم از شمال به سمت تهران خارج می شوند؛ مانند همواره که برای تعطیلات محدودیت هایی در نظر گرفته می گردد پیش بینی شده است که برای این 3 روز هم از شمال به جنوب یکطرفه گردد یعنی از تهران و کرج به سمت شمال بسته می گردد و راستا مقابل از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از بعدازظهر شنبه، یکشنبه و دوشنبه اگر ترافیک ایجاد گردد، یکطرفه می گردد.

وی ادامه داد: حجم ورودی به استان مازندران از امروز نسبت به روزهای قبل افزایش پیدا نموده است و متأسفانه طبق اعلامی که شده است پلیس راه نمی تواند به دلیل اینکه استان مازندران در شرایط قرمز قرار گرفته است راستاهای ورودی به این استان را ببندد و یا محدودیت و ممنوعیت به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ایجاد کند و باید حتماً دستور ستاد ملی مقابله با کرونا برای این کار صادر گردد.

رئیس پلیس راه مازندران در سرانجام گفت: تمام محدودیت هایی که گفته شد در صورت ایجاد ترافیک و خلل در امر ترافیک اعمال می شوند و اگر در محورها ترافیکی نداشته باشیم این محدودیت ها اصلاً اعمال نمی شوند.

از ظهر امروز یک شایعه در فضای مجازی مبنی بر احتمال ممنوعیت ورود به استان مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی منتشر شده بود.

گفتنی است وضع ممنوعیت تردد بین استان ها در ابتدای امسال که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا وضع شده بود، باعث پایین آمدن مشهود آمار مبتلایان و فوتی های کرونا شده بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1182

به "ممنوعیت ورود به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید