مردم نگران پیامک های دیرکرد اقساط بانک ها نباشند

به گزارش مجله ستاره، رئیس کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد مقابله با کرونا در گیلان گفت: مردم نگران پیامک های دریافتی از بانک ها مبنی بر دیرکرد اقساط تسهیلات شان نباشند.

مردم نگران پیامک های دیرکرد اقساط بانک ها نباشند

به گزارش خبرنگار از ، آرش فرزام صفت، رئیس کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد مقابله با کرونا در گیلان در گفتگوی خبری شبکه باران با اشاره به امهال اقساط تسهیلات بانکی گفت: بانک ها تا سرانجام فروردین سال 99 از صدور هرگونه اخطاریه، اجراییه و به مزایده گذاشتن املاک خودداری می کنند.

او افزود: مردم نگران پیامک های دریافتی از سامانه هوشمند بانک ها مبنی بر دیرکرد اقساط تسهیلات شان نباشند.

رئیس کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد مقابله با کرونا در گیلان از فعالیت 15 واحد تولید کالا های بهداشتی در این استان خبر داد و گفت: این واحد ها محلول و ژل های ضدعفونی، پد های الکلی و ماسک تولید می کنند.

فرزام صفت گفت: پیش از این 4 واحد تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در گیلان فعال بود که با شیوع ویروس کرونا تعداد این واحد ها به 15 واحد افزایش یافته است.

او افزود: روزانه 200 هزار قوطی محلول و ژل ضدعفونی کننده، 500 هزار پد الکلی و 50 هزار عدد ماسک در گیلان تولید می شود.

رئیس کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد مقابله با کرونا در گیلان با اشاره فعالیت یک کارخانه تولید الکل در لوشان با ظرفیت تولید روزانه حدود 20 تن شرح داد: کمبود روزانه 5 تا 10 تن الکل در گیلان نیز با راه اندازی سامانه سراسری و ثبت درخواست واحد های تولیدی از استان های دیگر تامین شده است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 851

به "مردم نگران پیامک های دیرکرد اقساط بانک ها نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم نگران پیامک های دیرکرد اقساط بانک ها نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید