مجروح شدن 295 نیروی امنیتی لبنان در تظاهرات این کشور

به گزارش مجله ستاره، مدیر کل نیروهای امنیت داخلی لبنان در ملاقات با رئیس جمهور این کشور از زخمی شدن 295 نیروی امنیتی طی 70 روز تظاهرات اطلاع داد.

مجروح شدن 295 نیروی امنیتی لبنان در تظاهرات این کشور

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، امروز (آدینه) تعدادی از نظامیان لبنانی به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) به ملاقات میشل عون رئیس جمهور این کشور رفتند.

بر اساس گزارش وبگاه النشره، عون در این ملاقات از کوشش های نیروهای امنیتی لبنان برای حفظ ثبات و امنیت این کشور به ویژه در 70 روز اخیر که لبنان شاهد تظاهرات مردمی بود، قدردانی کرد.

رئیس جمهور لبنان در ادامه ابراز امیدواری کرد، با تشکیل دولت جدید لبنان شرایط این کشور به تدریج بهتر گردد، بحران کنونی انتها یابد و لبنان به شکوفایی خود بازگردد.

عباس ابراهیم مدیر کل امنیت عمومی لبنان هم در ملاقات مذکور اظهار داشت، نیروهای امنیتی تمام توان خود برای حمایت از لبنان و ملت آن را به کار خواهند برد.

عماد عثمان مدیر کل نیروهای امنیت داخلی لبنان هم به نوبه خود توضیح داد، در فرایند آرام کردن معترضان لبنانی 295 نیروی امنیتی مجروح شده اند اما این نیروها هم چنان بر اساس مسؤولیت خود در راستای حمایت از امنیت و سازمان های مختلف کوشش خواهند کرد.

بیست و پنج مهرماه بود که پس از اعلام خبر وضع مالیات های جدید در لبنان، مردم این کشور تظاهرات خود را شروع کردند.

با ادامه تظاهرات مذکور سعد الحریری استعفای خود را تقدیم کرد و حالا حسان دیاب مأمور به تشکیل دولت جدید شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 688

به "مجروح شدن 295 نیروی امنیتی لبنان در تظاهرات این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجروح شدن 295 نیروی امنیتی لبنان در تظاهرات این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید