فونسکا: با اتحادی که داشتیم، پیروزی را به خانه آوردیم

به گزارش مجله ستاره، سرمربی تیم فوتبال رم عملکرد کلی بازیکنانش مقابل اودینزه را مثبت ارزیابی کرد.

فونسکا: با اتحادی که داشتیم، پیروزی را به خانه آوردیم

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته سوم سری A ایتالیا در خانه اودینزه به فزونی یک بر صفر دست یافتند و اولین برد خود در این رقابت ها را تجربه کردند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی DAZN گفت: گفته بودم که بازی دشواری خواهد شد و همینطور هم شد. در نیمه اول ما به طور پیوسته در نیمه زمین اودینزه بودیم اما آنها هم در ضدحملات خطرناک بودند. ما به اندازه کافی هجومی نبودیم و مالکیت توپ را از دست دادیم، اما با این وجود پیروز شدیم موقعیت هایی خوبی را خلق کنیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم اما پیروز شدیم به گل برسیم و تیم با اتحادی که داشت این پیروزی را به خانه آورد که این مهمترین چیز بود. رم تیمی با ذهنیت هجومی است، اما سبک بازی اودینزه در مقطع پایانی بازی سبب شد تا ما در لاک دفاعی فرو برویم. تیم در حال حاضر با لورنزو پلگرینی در پست هافبک، عالی بازی می نماید و در آینده خواهیم دید که او آیا در این پست باقی خواهد ماند یا خیر.

سرمربی پرتغالی رم همچنین با ابراز امیدواری از جذب قطعی کریس اسمالینگ اعلام کرد: ما نمی توانیم تنها سه دفاع میانی در ترکیب مان داشته باشیم، از این رو به بازیکنان دیگر نیازمند هستیم. ایمان دارم که می توانیم خط دفاعی مان را تقویت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1230

به "فونسکا: با اتحادی که داشتیم، پیروزی را به خانه آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: با اتحادی که داشتیم، پیروزی را به خانه آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید