فجر شهید سپاسی به مصاف آلمان و برزیل می رود

به گزارش مجله ستاره، سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه در رقابت های فوتبال ارتش های دنیا با تیم های آلمان، الجزایر و برزیل هم گروه است، گفت: این دوره از بازی ها از 27 دی ماه در کشور عمان شروع می گردد.

فجر شهید سپاسی به مصاف آلمان و برزیل می رود

به گزارش خبرنگاران از شیراز، غلامحسین پیروانی عصر امروز در بازی های لیگ دسته اول فوتبال کشور پس از باخت مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران گفت: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی که وابسته به سپاه فجر استان فارس است در نخستین بازی خود در فوتبال ارتش های دنیا به مصاف آلمان می رود.

وی توضیح داد: در صورتی که مسئولان سازمان لیگ به ما قول دهند بازی های معوق را پشت سر هم برگزار نکنند در مسابقات فوتبال ارتش های دنیا شرکت می کنیم.

پیروانی با اشاره به بازی مقابل تیم مس کرمان و وضعیت تیم فجر شهید سپاسی با بیان شش بازیکن اصلی ما سرباز بودند و با خاتمه خدمت از تیم جدا شدند اعلام کرد: فجر مسائل زیادی دارد، چند بازیکن جدید سرباز به خدمت گرفته ایم و می کوشیم تیم را در لیگ دسته اول حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگاران تیم فجر شهید سپاسی شیراز از 24 دی راهی مسابقات فوتبال ارتش دنیا شده و از 27 دی ماه نیز در سیزم عمان این بازی ها شروع می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 553

به "فجر شهید سپاسی به مصاف آلمان و برزیل می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فجر شهید سپاسی به مصاف آلمان و برزیل می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید