عکس نمای ساختمان و بناهای امروزی و مدرن در ایران و خارج کشور

به گزارش مجله ستاره، در این مطلب نمونه های زیبایی از عکس نمای ساختمان در داخل و خارج ایران را جمع آوری نموده ایم که در نوع طراحی و ساخت زبانزد خاص و عام هستند. همانطور که می دانید نمای ساختمان اولین چیزی است که هر بیننده ایی بر اساس آن زیبایی و اهمیت ساختمان را ارزیابی می نماید و بطور کلی بروی فرهنگ حاکم بر جامعه تاثیر گذار است. البته مسئله ای که در بیشتر نماهای ساختمان های ایرانی وجود دارد توجه نکردن طراحان به نمای بناهای مجاور است در حالی که اگر به نمای ساختمانی واحد بدون در نظر دریافت نمای دیگر ساختمان ها فکر گردد هارمونی و همگونی نمای شهر در کلیت از بین می رود.

عکس نمای ساختمان و بناهای امروزی و مدرن در ایران و خارج کشور

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اگر مجموعه نمای هایی که در عکس ساختمان های زیر مشاهده می کنید با هماهنگی و عنایت نسبت به دیگر بناهای موجود در مجاورت ساختمان طراحی و ساخته بگردد، همه ما شاهد بهبود ارتقای کیفیت بصری و ادراکی منظر شهری و مطلوبیت سیمای شهر خواهیم بود. در نمای ساختمان مصالح متفاوتی استفاده می گردد مانند انواع مختلف سنگ از قبیل گرانیت، تراورتن، مرمر و … که چهره بسیاری از ساختمان های سطح شهر را تزیین میکنند. مصالح دیگری مانند ورقه های کامپوزیتی امروزه بسیار رواج یافته اند و به دلیل هزینه پایین، راحتی در نصب و کیفیت بسیار خوبی که دارند در بیشتر برج ها و ساختمان های بلند مورد استفاده قرار می گیرند. نمای گچی، شیشه ایی، آجری و سرامیکی از دیگر مواردی هستند در سرتاسر دنیا از آنها برای طراحی نمای ساختمان استفاده می گردد. در عکس های زیر سعی نموده ایم از تمامی این موارد نمونه ایی آورده باشیم تا سلایق و علایق بیشتری پوشش داده گردد.

منبع: اتاق
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1253

به "عکس نمای ساختمان و بناهای امروزی و مدرن در ایران و خارج کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس نمای ساختمان و بناهای امروزی و مدرن در ایران و خارج کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید