عامل تبلیغی - رسانه ای گروهک تندر دستگیر شد

به گزارش مجله ستاره، رئیس کل دادگستری استان اردبیل از شناسایی و دستگیری عامل تبلیغی - رسانه ای گروهک تندر در استان اردبیل اطلاع داد.

عامل تبلیغی - رسانه ای گروهک تندر دستگیر شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، تسنیم به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل نوشت: رئیس کل دادگستری استان اردبیل از شناسایی و دستگیری عامل تبلیغی - رسانه ای گروهک تندر در استان اردبیل اطلاع داد. ناصر عتباتی گفت: حسب گزارش اداره کل اطلاعات استان در مورد یک مورد فعالیت تبلیغی رسانه ای مرتبط به گروهک تندر که سرنموده این گروهک تروریستی اخیرا دستگیر شده ، عامل تبلیغی رسانه ای آنها که با سرپل این گروهک در ارتباط بود در استان شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه نمود: این فرد در فضای رسانه ای فعالیت های بسیار گسترده و دامنه دار تبلیغی علیه اعتقادات دینی و مذهبی مردم ، علیه تمامیت و امنیت ملی کشور و توهین به تمامی مقدسات مسلمانان بویژه تشیع و موضوعات اعتقادی را دنبال می کرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان نمود: این فرد به اعتبار اینکه در فضای رسانه ای فعالیت بسیار حرفه ای داشت احتمال اینکه فعالیت هایش رصد گردد نمی داد و نهایت سعی و کوشش خودش را در گمراه کردن جوانان، به انحراف کشیدن خانواده ها و فعالیت های انحزافی در حوزه های مختلف مسائل اخلاقی فرهنگی و اجتماعی بکار بسته بود.

عتباتی توضیح داد: مستندات خیلی زیادی از فعالیت های مخرب این فرد به دست آمده و پرونده کیفری در مرحله آنالیز است و با قرار قانونی روانه زندان شده است.

وی اضافه نمود: به خانواده ها توصیه می گردد از جوانان مراقبت نمایند و بر اعمال و ارتباطات جوانان بویژه در فضای مجازی دقت نموده و در مورد مضامین و محتواهایی که ارائه می گردد و در دسترس افراد بویژه جوانان و نوجوانان قرار می گیرد حساسیت به خرج دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1171

به "عامل تبلیغی - رسانه ای گروهک تندر دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل تبلیغی - رسانه ای گروهک تندر دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید