شمار قربانیان کرونا در چین به 1770 نفر رسید

به گزارش مجله ستاره، مقام های بهداشتی چین اعلام کردند که روز گذشته 105 نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری جدید کرونا جان باختند و شمار قربانیان این بیماری به 1770 نفر رسید.

شمار قربانیان کرونا در چین به 1770 نفر رسید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

تارنمای رسمی کمیسیون ملی بهداشت جمهوری خلق چین بامداد دوشنبه (وقت محلی) گفت که تا به امروز یکهزار و 563 مورد جدید از ابتلا به بیماری جدید کرونا ثبت شده و شمار کلی مبتلایان در این کشور به 70 هزار و 548 نفر رسیده است.

براساس این گزارش، روز گذشته در چین یکهزار و 425 بیمار درمان شده از بیمارستان مرخص شدند و با مرگ 105 نفر دیگر که 100 مورد آن مربوط به استان هوبی مرکز شیوع این بیماری بوده، مجموع قربانیان کرونا در چین به 1770 نفر رسید.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه سال جاری) در شهر ووهان مرکز هوبی آغاز شد، علاوه بر شهر و استان های چین به 24 کشور دیگر در دنیا نیز سرایت نموده است.

آمریکا، چین، سوئد، فرانسه، مالزی و فیلیپین از جمله کشورهایی هستند که مواردی از ابتلا به کرونا در آنها شناسایی شده اند.

دولت چین در حال آنالیز راهکارهای مختلف از جمله فراوری و واردات دارو است تا بتواند هر چه سریع تر این مشکل را رفع کند.

کمیسیون اصلاحات و توسعه ملی چین که زیر نظر دولت فعالیت می نماید، در بیانیه ای آورده است که بشدت به تجهیزات پزشکی و داروهای بیشتر احتیاج دارد و برای ساخت واکسن نیز ضروری است از تجهیزات پیشرفته استفاده گردد.

پیش از این وزارت بازرگانی چین در بیانیه ای خاطر نشان نموده بود که به شرکت ها و موسسات امکان می دهد تا بسرعت تجهیزات پزشکی و بهداشتی و اقلام ضروری مورد احتیاج را از کشورهای دیگر وارد نمایند.

ماسک، تجهیزات پزشکی و آزمایشی، تست های سنجش ویروس، البسه ویژه برای خدمه بیمارستان ها، دارو و حرارت سنج از جمله اقلامی است که چین به آنها احتیاج دارد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 712

به "شمار قربانیان کرونا در چین به 1770 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در چین به 1770 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید