سخنگوی کاخ سفید، دولت ترامپ را ترک می نماید

به گزارش مجله ستاره، رئیس جمهور آمریکا اطلاع داد، سارا هوکابی سندرز سخنگوی کاخ سفید تا سرانجام ماه ژوئن (تا نهم تیر) از این سِمت کنار رفته و به زادگاه خود در ایالت آرکانزاس نقل مکان می نماید.

سخنگوی کاخ سفید، دولت ترامپ را ترک می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست عصر پنجشنبه (به وقت واشنگتن) در کاخ سفید از خروج سخنگوی کاخ سفید از سِمت خود اطلاع داد و همزمان حمایت خود را از حضور او برای تصدی سمت فرمانداری ایالت آرکانزاس بیان کرد.

رئیس جمهور آمریکا در یک نشست در کاخ سفید با قرار دریافت پشت میکروفون ضمن تمجید از اقدامات سارا هوکابی سندرز سخنگوی کاخ سفید، خبر کنار رفتن او از دولت را بیان کرد.

سارا هوکابی سندرز سخنگوی کاخ سفید

دونالد ترامپ گفت: بعد از سه سال و نیم، سارا هوکابی سندرز فوق العاده ما در سرانجام ماه جاری میلادی کاخ سفید را ترک نموده و به ایالت فوق العاده آرکانزاس برخواهد گشت. او شخصی خیلی خاص و با استعداد خارق العاده است و فوق العاده کار نموده است. امیدوارم که او تصمیم بگیرد که در رقابت برای فرمانداری آرکانزاس حضور یابد، او (فرمانداری) عالی خواهد بود. سارا! به خاطر کار فوق العاده ای که (برای من و دولتم) انجام دادی، از تو متشکرم.

کناره گیری سخنگوی کاخ سفید در حالی صورت می گیرد که او بارها به دلیل دفاع سرسختانه از اظهارات و مواضع جنجالی و گاهأ خلاف واقع ترامپ، مورد انتقاد شدید رسانه های آمریکایی قرار گرفته بود.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 234

به "سخنگوی کاخ سفید، دولت ترامپ را ترک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی کاخ سفید، دولت ترامپ را ترک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید