رضوانی: تصمیمات شخصی جایی در هیات اجرایی کمیته المپیک ندارد

به گزارش مجله ستاره، محسن رضوانی پس از عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، در خصوص شرایط و نقطه نظرهای مختلفی که راجع به این هیات وجود دارد صحبت کرد.

رضوانی: تصمیمات شخصی جایی در هیات اجرایی کمیته المپیک ندارد

محسن رضوانی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره انتخابش به عنوان عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شرح داد: ابتدا قرار بود این موضوع به صورت رای گیری انجام گردد، اما به دلیل اینکه بنده در مجمع انتخابی یک رای کمتر داشته و هفتم شده بودم، دیروز با رای اعضای مجمع به عنوان عضو جدید هیات اجرایی انتخاب شدم.

او با بیان اینکه وظیفه هیات اجرایی تصمیم گیری در خصوص مسائل کلان بین المللی است، ادامه داد: از زمان حضور صالحی امیری در کمیته ملی المپیک، بودجه ای که به فدراسیون ها تعلق می گرفت دو و نیم برابر شده است و باید از این جهت تبریک بگویم. همانطور که می دانید هیات اجرایی در خصوص مسائل کلان بین المللی تصمیم گیری می نماید.

عضو جدید هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ایران اضافه کرد: این پیشرفتی که از سال 96 اتفاق افتاده، نشان می دهد حضور یک فرد با نفوذ تا چه اندازه می تواند به یاری ورزش کشور بیاید. در ضمن باید یک تشکر دیگر هم از صالحی امیری داشته باشم. در مدت ریاست او همه بودجه های کمیته ملی المپیک به صورت شفاف مصرف شده اند. هر مبلغی که به فدراسیون ها پرداخت شده به عینه روی سایت کمیته اطلاع رسانی شده است.

رضوانی همچنین در خصوص نقطه نظراتش برای کمیته اجرایی نیز گفت: خوشبختانه در هیات اجرایی تصمیمات بر پایه تفکر جمعی گرفته می گردد و تصمیمات شخصی در آن جایی ندارد. بنده نیز به عنوان عضو جدید سعی می کنم در حد و توان خودم مفید واقع شوم.

او در پاسخ به این سوال، آیا با انتقاد بعضی فدراسیون ها مبنی بر تقسیم ناعادلانه بودجه کمیته میان فدراسیون ها موافق هستید؟ شرح داد: خیر به هیچ عنوان اینطور نیست. این موضوع تنها برای یک فدراسیون خاص مطرح شد که یک ششم بودجه کمیته به آن اختصاص داشت و در مجمع درباره آن تصمیم گیری شد. در حال حاضر نیز یک ماکسیمم برای فدراسیون های المپیکی و غیر المپیکی در نظر گرفته شده است.

رضوانی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه هایی برای کاروان المپیک ایران وجود دارد که عقب افتاده باشد؟ اظهار کرد: به نظر من با وجود آقایان سجادی و فخری، با توجه به تجربیات خوبی که از این دو نفر سراغ دارم برنامه های کاروان ایران به صورت اصولی در حال پیش رفتن است. امیدوارم همه در کنار هم کوشش کنیم تا ورزشکاران ایران نتایج خوبی را در توکیو به دست آورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 742

به "رضوانی: تصمیمات شخصی جایی در هیات اجرایی کمیته المپیک ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضوانی: تصمیمات شخصی جایی در هیات اجرایی کمیته المپیک ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید