دلخوش: مناطق آزاد توانسته اند توسعه و پویایی را در نقاط مختلف کشور ایجاد نمایند

به گزارش مجله ستاره، عضو کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق آزاد توانسته اند توسعه و پویایی را در نقاط مختلف کشور ایجاد نمایند.

دلخوش: مناطق آزاد توانسته اند توسعه و پویایی را در نقاط مختلف کشور ایجاد نمایند

به گزارش خبرنگاران، سید کاظم دلخوش در مراسم تجلیل از 11 واحد تولیدی صادراتی منطقه آزاد انزلی با تاکید بر اینکه مناطق آزاد توانسته اند توسعه و پویایی را در نقاط مختلف کشور ایجاد نمایند، توضیح داد: شرایط فعلی کشور و شدت یافتن تحریم های ظالمانه، بعضی مسائل را به دنبال دارد که با توجه به تأثیر بسزای سرمایه گذاران، تولیدنمایندگان و صادرنمایندگان این مناطق در تحقق این توسعه و پویایی لزوم حمایت صندوق ضمانت صادرات و حل مسائل آنها را می طلبد.

وی اقدامات توسعه ای که از سوی منطقه آزاد انزلی در راستا افزایش ظرفیت های صادراتی انجام شده را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: یکی از مدافعان توسعه مناطق آزاد هستم و از عملکرد مناطق آزاد در مجلس و کمیسیون مالی دفاع می کنم.

عضو کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور به صادرات باید بیشتر اهمیت داده گردد و ضروری است نسبت به صادرنمایندگان نگاه ویژه ای داشته باشیم و به منظور برطرف دغدغه های سرمایه گذاران و حمایت از فعالین مالی کوشش کنیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با ارائه تحلیلی از نقش مجلس در تعامل با صندوق ضمانت صادرات، مشوق های صادرنمایندگان را جزو اولویت ها اعلام نمود و گفت: صندوق ضمانت صادرات باید یک فراکسیون در مجلس داشته باشد و همچنین اگر صندوق می خواهد یاری کند باید دولت از آن حمایت کند که این حمایت با ایجاد ردیف بودجه ای حاصل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 151

به "دلخوش: مناطق آزاد توانسته اند توسعه و پویایی را در نقاط مختلف کشور ایجاد نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلخوش: مناطق آزاد توانسته اند توسعه و پویایی را در نقاط مختلف کشور ایجاد نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید