خرید آپارتمان در مرزداران ؛ تجربه سکونت در محله ای امن

به گزارش مجله ستاره، مرزداران از محله های غرب تهران با یک موقعیت جغرافیایی بی نظیر است که دامنه قیمتی متفاوت ملک در این محله، افراد بسیاری را مجذوب سکونت در مرزداران نموده است.

خرید آپارتمان در مرزداران ؛ تجربه سکونت در محله ای امن

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مرزداران یکی از محله های شمال غرب تهران است که بلواری به همین نام در مرکز این محله، بزرگراه شیخ فضل الله نوری را به بزرگراه اشرفی اصفهانی متصل می نماید. این محله از شمال به بزرگراه حکیم، از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد، از شرق به بزرگراه شیخ فضل الله نوری و از غرب به بزرگراه یادگار امام (ره) منتهی می گردد. عمده شهرت و پرتقاضا بودن این محله در بین محله های شمال غرب تهران، به خاطر وجود آپارتمان های شیک، خوش ساخت و نوساز است. برای خرید آپارتمان در مرزداران باید در نظر داشته باشید که واحدهای لوکس این منطقه عمدتا مجتمع هستند که این موضوع ضریب امنیت سکونت در این منطقه را بالا برده است. خبرنگاران این بار در محله گردی به مرزداران رفته است. با ما همراه باشید.

خانه های محله مرزداران به دلیل بهره مندی از موقعیت جغرافیایی بی نظیر و دسترسی آسان به بزرگراه ها، قیمت بالایی دارد؛ اما همسایگی این منطقه با گیشا و صادقیه به عنوان محله های تجاری تهران و همچنین محیط آرام و ترافیک روان آن، موجب شده سرمایه گذاران توان چشم پوشی از مرزداران را نداشته باشند.

دسترسی به مرزداران

بلوار مرزداران بلواری به طول 3.5 کیلومتر است که در راستا خود از خیابان های طاعتی، سپهر، سرسبز و 35 متری لاله می گذرد و تردد به محله های اطراف را تسهیل می نماید. رفت و آمد با خودروی شخصی به مرزداران با وجود بزرگراه هایی مانند همت، حکیم و شیخ فضل الله نوری نیز آسان خواهد بود. محله مرزداران ایستگاه مترو ندارد و نزدیک ترین ایستگاه به این محله، صادقیه است. خطوط اتوبوس صادقیه، مرزداران و پونک نیز در این محله حمل و نقل عمومی را پوشش می دهند.

مراکز تفریحی و تجاری

محله مرزداران در مقایسه با محله های دیگر تهران، از جاذبه ها و مکان های تفریحی و دیدنی کافی برخوردار است. بوستان های سیمرغ، گل ها، کریمی، هما و همچنین پارک پردیسان در محله مرزداران واقع شده است. باشگاه های آزادگان، ثمن و اندیشه نیز از باشگاه های ورزشی این منطقه هستند. مراکز خرید زیر هم می تواند جوابگوی احتیاج شما باشد.

  • مرکز خرید پردیس
  • مرکز خرید الوند
  • مرکز خرید الغدیر

خرید آپارتمان در مرزداران

هزینه خرید خانه در محله مرزداران بسته به کیفیت مصالح ساختمانی، موقعیت و نوع ملک (ویلایی یا غیرویلایی) و …متغیر بوده و این تفاوت قیمتی شانس شما را در خریدن خانه در این محله بیشتر می نماید. فراموش نگردد که حتی با وجود اختلاف قیمت، مرزداران از مناطق شمالی تهران بوده و قیمت ملک در آن بالا است و این گرانی، تاثیر خود را بر میزان ودیعه و اجاره می گذارد. همان طور که گفته شد خانه های این منطقه عمدتا در شهرک ها و مجتمع های آپارتمانی قرار دارند که البته سن بنای بالایی نداشته و افراد بسیاری به دلیل برخورداری از امنیت، به خرید این واحدها تمایل دارند. بخش عظیمی از بافت مسکونی محله مرزداران را خانه هایی با مساحت بیش از 100 متر با امکانات مدرن تشکیل می دهد. اگرچه پیدا کردن واحدهای کوچک متراژ در این منطقه اندکی سخت است؛ اما غیرممکن نیست و در آنالیز آگهی ها، واحدهای 60 تا 70 متر نیز دیده می گردد. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در مرزداران و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 725

به "خرید آپارتمان در مرزداران ؛ تجربه سکونت در محله ای امن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آپارتمان در مرزداران ؛ تجربه سکونت در محله ای امن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید