خبرنگاران وظایف سنگین بهزیستی تنها برعهده این مجموعه نیست

به گزارش مجله ستاره، رشت - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: وظایف سنگین بهزیستی تنها بر عهده این مجموعه نیست بلکه نیازمند مشارکت است.

خبرنگاران وظایف سنگین بهزیستی تنها برعهده این مجموعه نیست

به گزارش خبرنگاران، ارسلان زارع عصر سه شنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان گیلان در رشت اضافه نمود: مناسب سازی در روستاها و شهرها، قطعاً به همکاری همه دهیارهای و شهرداری ها احتیاج دارد و تحقق این مهم مشارکت همه سازمان ها را می طلبد.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: مهمترین و محوری ترین شاخص های توسعه یافتگی هر جامعه در کشور شاخص های انسانی و اجتماعی آن جامعه است و به لحاظ ساختاری، مدیریتی و اداری هر کشوری که متناسب با سند بالادستی توسعه خود، برنامه ریزی های لازم را انجام داده و تدابیر خوبی به لحاظ رویکرد اجرا تدوین نموده باشد، می تواند در تحقق برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود پیروز باشد.

معاون استاندار گیلان خاطر نشان کرد: به همین جهت در نظام جمهوری اسلامی بر پایه قانون اساسی و متناسب با قوانین مدنی کشور که بر اساس شرع مقدس اسلامی و تکریم انسانی بنا نهاده شده، رسالتی بس عظیم برای سازمان بهزیستی تدوین شده است.

وی اضافه نمود: سازمان بهزیستی به ویژه در دولت تدبیر و امید، بر اساس شناخت آسیب ها، وظایف و اتخاذ تصمیمات اجرایی بر مبنای نگاه کارشناسی و علمی تلاش می نماید تا در همه حوزه های پیشگیری، توانبخشی، مشارکت های اجتماعی و مردمی به بهترین شکل ممکن، عمل کند.

زارع خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی نه تنها وظیفه دارد به افراد تحت پوشش خود توانبخشی و توانمندی ارائه دهد بلکه بایستی با بهره گیری از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد در راستای رسالت خود پیروز باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: در سال های اخیر به واسطه پیچیدگی های اجتماعی که وجود داشته، آسیب های اجتماعی در همه کشورها از جمله در کشور ما نگران کننده است؛ این موضوع مورد توجه رهبری، رئیس جمهوری و وزارت کشورست به همین دلیل سازمان اجتماعی کشور تشکیل شده و این مهم در استان ها پی گیری می گردد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به رضایتمندی افراد تحت پوشش بهزیستی در گیلان گفت: لزوم توجه به عدالت حمایتی و تکریم ارباب رجوع افراد تحت پوشش بهزیستی و خانواده های آنها، بایستی مورد توجه قرار گیرد که البته همیشه مورد اهتمام بوده است.

مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید بهزیستی استان گیلان عصر امروز سه شنبه با حضور وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در رشت برگزار گردید.

در این مراسم ضمن تقدیر از محمدرضا پارسی مدیرکل سابق بهزیستی گیلان، حسین نحوی نژاد به عنوان مدیرکل جدید معرفی گردید.

7286/ 2007/

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 235

به "خبرنگاران وظایف سنگین بهزیستی تنها برعهده این مجموعه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وظایف سنگین بهزیستی تنها برعهده این مجموعه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید