خبرنگاران قاچاق سازمان یافتە در کردستان وجود ندارد

به گزارش مجله ستاره، سنندج - خبرنگاران - استاندار کردستان تاکید نمود در این استان قاچاق سازمان یافتە وجود ندارد و اگر فعالیتی در این بخش داریم صرفا در جهت تامین معیشت روزمرە مرزنشینان است.

خبرنگاران قاچاق سازمان یافتە در کردستان وجود ندارد

بهمن مرادنیا عصر چهارشنبه در نخستین جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در سال 99 ضمن قدردانی از کوشش های صورت گرفته در راستای مبارزه با قاچاق کالا گفت: در استان کردستان چیزی به نام قاچاق سازمان یافته وجود ندارد و فعالیت در این بخش صرفا جهت تامین معیشت و گذران زندگی روزمره است.

وی اضافه نمود: اگر دستورالعملی برای مبارزه با قاچاق صادر می گردد بعضی دستگاه ها برای اینکه خود در مظان اتهام قرار نگیرند آن را بە سخت ترین شیوە اجرا می نمایند.

مرادنیا افزود: گاهی پروندەهایی در استان برای قاچاق تشکیل می گردد کە ارزش آن بیش از یک میلیون تومان نیست و ما با درگیر کردن دستگاه های مختلف در رسیدگی بە آن بیش از 10 برابر آن هزینە می کنیم و موجب ایجاد زحمت برای مردم می شویم کە این رویە باید اصلاح گردد.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکە در شرایط مالی کنونی باید مراعات حال مردم را کرد، یادآور شد: قاچاق و احتکار تعاریف و مصادیق معین و خاص خود را دارد و باید هموارە بر اساس آن مصادیق کار کرد.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت پیگیری برای صادرات دام و گوشت قرمز فراوریی استان تاکید نمود و گفت: اگر موضوع مربوط بە صادرات گوشت قرمز را حل نکنیم حتما میزان قاچاق افزایش خواهد یافت.

وی تاکید نمود: فراوری نمایندگان گوشت قرمز استان در حال زیان دهی هستند و اگر تعادل بین فراوریات حفظ نگردد در شش ماە آیندە ما مجددا با کمبود گوشت قرمز و در نهایت گرانی این فرآورده دامی در بازار مواجە خواهیم شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 931

به "خبرنگاران قاچاق سازمان یافتە در کردستان وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قاچاق سازمان یافتە در کردستان وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید