خبرنگاران طرح توزیع الکترونیکی گازمایع در زاهدان اجرایی شد

به گزارش مجله ستاره، زاهدان- خبرنگاران- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از طریق زیرساخت بانکی از ابتدای شهریورماه جاری در سطح این منطقه اجرایی شده است.

خبرنگاران طرح توزیع الکترونیکی گازمایع در زاهدان اجرایی شد

محسن وزارتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این طرح از ابتدای شهریورماه در شهرهای زاهدان، زابل، خاش و سراوان به اجرا درآمده و تمامی شرکت های توزیع کننده موظف اند، گاز مایع مصرفی مردم را به وسیله دستگاه های پوز بانکی تحویل شده به آن ها، میان سرپرستان خانوار توزیع کنند.

وی اضافه کرد: زیرساخت بانکی مناسب جهت توزیع الکترونیکی این فرآورده ایجاد شده و ناوگان توزیع گاز مایع در سطح منطقه زاهدان به دستگاه های پوز مخصوص این پروژه مجهز شده است و هیچ مسئله ای دراین زمینه وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: طرح مذکور از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به صورت جامع و به منظور استفاده در کل کشور طراحی و ایجاد و از ابتدای شهریور تمامی مناطق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: شناسایی خانوارهای مصرف کننده گاز مایع برای توزیع اشتراکی، برنامه ریزی، مدیریت مصرف، جلوگیری از تبادل وجه نقد و تامین نیاز مصرف کنندگان واقعی از اهداف این طرح است.

وزارتی بیان نمود: ذخیره سازی مناسب گاز مایع در سطح منطقه زاهدان انجام شده و توزیع بدون وقفه در سطح شهر و درب منازل مشترکان از سوی شرکت های موزع در حال انجام بوده و هیچ مسئله ای در زمینه تامین این فرآورده وجود ندارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1188

به "خبرنگاران طرح توزیع الکترونیکی گازمایع در زاهدان اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح توزیع الکترونیکی گازمایع در زاهدان اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید