خبرنگاران انفجار 2 منزل مسکونی در کرمان یک کشته بر جا گذاشت

به گزارش مجله ستاره، کرمان - خبرنگاران - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انفجار 2 منزل مسکونی در این شهر اطلاع داد و تعداد کشته های این حادثه را تا به امروز یک نفر خاطرنشان کرد و گفت: 2 یا سه نفر از ساکنان این 2 منزل همچنان در زیر آوار هستند.

خبرنگاران انفجار 2 منزل مسکونی در کرمان یک کشته بر جا گذاشت

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمدرسول جهانشاهی بامداد آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران مطرح نمود: انفجار 2 منزل مسکونی همجوار در منطقه سرآسیاب شهر کرمان در ساعت 10 دقیقه بامداد به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گزارش و بلافاصله چهار اکیپ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه اکنون آتش سوزی ندارد اضافه کرد: جسد یکی از ساکنان این دو منزل تا این لحظه از زیر آوار خارج شده و احتمالا 2 یا سه نفر دیگر همچنان در زیر آوار هستند.

مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز از انفجار گاز در 2 منزل مسکونی در سرآسیاب کرمان اطلاع داد و گفت: بلافاصله پس از فراخوان، تیم آنست (سگ های زنده یاب) جمعیت هلال احمر استان کرمان به محل حادثه اعزام شد.

احد شعار اضافه کرد: عملیات جست و جو و نجات امدادگران در محل حادثه همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1529

به "خبرنگاران انفجار 2 منزل مسکونی در کرمان یک کشته بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انفجار 2 منزل مسکونی در کرمان یک کشته بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید