حاشیه دیدار استقلال - سایپا، تشویق یک بازیکن و خوش و بش مجیدی با دایی

به گزارش مجله ستاره، فرهاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال و علی دایی سرمربی تیم سایپا پیش از شروع بازی با هم خوش و بش کردند.

حاشیه دیدار استقلال - سایپا، تشویق یک بازیکن و خوش و بش مجیدی با دایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال و سایپا از ساعت 17:45 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با تساوی بدون گل به انتها رسید.

در حالی که قبل از بازی تماشاگران کمی در استادیوم حضور داشتند اما به یکباره به تعداد آنها اضافه شد و در حال حاضر 15 هزار نفر در ورشگاه حضور دارند.

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه، امیرحسین صادقی بازیکن پیشین استقلال، امین حاج محمدی مدافع سایپا و سابق استقلال و کاظم برجلو نظاره گر این دیدار هستند.

در یک صحنه داریوش شجاعیان نزدیک محوطه جریمه استقلال مرتکب خطا شد که شفر به او اعتراض شدیدی کرد.

با توجه به شکست استقلال در دربی انتظار نمی رفت که تماشاگر زیادی به استادیوم بیاید اما حاضران خیلی به تشویق نمی پردازند و تنها نظاره گر بازی و اتفاقات آن هستند. در این میان تنها سیدحسین حسینی بارها از سوی طرفداران استقلال تشویق شد.

علی دایی در چند صحنه به عملکرد شاگردانش تذکر داد.

طرفداران استقلال دقیقه 22 بازی یاد و خاطره مرحوم منصور پورحیدری را گرامی داشتند.

در حالی که نیمه اول به انتها رسیده و بازیکنان استقلال در حال رفتن به رختکن بودند شماری از تماشاگران علیه مهدی رحمتی شعار دادند.

فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال پیش از شروع بازی برخورد گرمی با علی دایی داشت. همچنین شفر و مجیدی در کنار دایی عکسی به یادگار انداختند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 178

به "حاشیه دیدار استقلال - سایپا، تشویق یک بازیکن و خوش و بش مجیدی با دایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار استقلال - سایپا، تشویق یک بازیکن و خوش و بش مجیدی با دایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید