شرح روابط عمومی بانک دی به خبر محاکمه 9 مدیر وقت این بانک

به گزارش مجله ستاره، در پی انتشار خبری در خبرگزاری های کشور به نقل از دادستان محترم تهران در مورد محاکمه 9 مدیر سابق بانک دی به دلیل ارائه تسهیلات بی ضابطه به افراد خاص، روابط عمومی این بانک در راستای تنویر افکار عمومی توضیحاتی را ارائه نمود

شرح روابط عمومی بانک دی به خبر محاکمه 9 مدیر وقت این بانک

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، جمشید قزوینیان مدیر روابط عمومی بانک دی با بیان اینکه یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی هیئت مدیره جدید بانک، اعاده حقوق سهامداران و سپرده گذاران بانک است و طی مدت یک سال گذشته اقدامات موثر و گسترده ای در راستای وصول مطالبات بانک صورت گرفته و بخش قابل توجهی از مطالبات معوق گذشته بانک به مرحله وصول رسیده است گفت: مطالبات اشاره شده در خبر و مدیران دخیل در ارائه این تسهیلات مربوط به سال های گذشته است که با پیگیری های قضایی مدیرعامل و هیئت مدیره جدید بانک و همکاری دستگاه های نظارتی به مرحله اجرایی درآمده و مدیرانی که در خبر به محاکمه آن ها اشاره شده است سال های قبل از بانک خارج شده اند.

وی اضافه کرد آنالیز عملکرد بانک دی طی 9 ماه گذشته نشان می دهد که با تغییرات ایجاد شده در رویکردهای حقوقی و اقدامات مجدانه در حوزه وصول مطالبات، مانده مطالبات معوق و سررسید گذشته با کاهش چشمگیری روبرو شده و NPL بانک از 60 درصد به 22 درصد کاهش یافته است و این فرایند تا حصول نتیجه نهایی و به صفر رسیدن مطالبات غیر جاری بانک با جدیت ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است، شرکت خونه به خونه یکی از بزرگترین بدهکاران بانک دی است که با وصول مطالبات از این شرکت منابع گسترده ای به بانک تزریق می گردد و در نتیجه موجب افزایش قدرت تسهیلات دهی و توسعه خدمات بیشتر به مشتریان گرامی خواهد شد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1387

به "شرح روابط عمومی بانک دی به خبر محاکمه 9 مدیر وقت این بانک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح روابط عمومی بانک دی به خبر محاکمه 9 مدیر وقت این بانک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید