تمدید مهلت ثبت نام مسکن در زنجان تا ساعت 24 امشب

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران/زنجان مهلت ثبت نام طرح اقدام ملی فراوری مسکن در زنجان تا ساعت 24 روز چهارشنبه (21 اسفندماه) تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام مسکن در زنجان تا ساعت 24 امشب

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ثبت نام اینترنتی طرح اقدام ملی فراوری مسکن از ساعت 10 صبح روز 19 اسفندماه در زنجان و 16 استان دیگر به طور همزمان شروع شد اما گویی در روز نخست اختلال در سیستم رخ داد و مردم امکان ثبت درخواست خود را نداشتند که بنا به تصمیم وزرات راه و شهرسازی، مقرر شد فرایند نام نویسی تا ساعت 24 چهارشنبه (21 اسفندماه) ادامه یابد.

ثبت نام این مرحله بدون محدودیت ظرفیت بوده و همه متقاضیان در مهلت اعلام شده می توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir و یا با ارسال کد ملی خود به سرشماره پیامکی 300073640 تقاضای خود را اعلام نمایند.

تا روز 20 اسفندماه حدود 10 هزار و 850 نفر از استان زنجان در این طرح ثبت نام کردند که این افراد پس از ثبت نام اولیه مورد پایش قرار می گیرند و در صورت واجد شرایط بودن در مراحل بعدی برای آن ها پیامک تأیید و تکمیل مدارک ارسال می گردد.

مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، از متقاضیان درخواست کردند به منظور رعایت مسایل بهداشتی، خودمراقبتی و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا حتی الامکان در منازل و به وسیله گوشی تلفن همراه و اینترنت شخصی نسبت به ثبت نام اقدام و از مراجعه به کافی نت ها خودداری نمایند.

همچنین متقاضیان پس از برطرف مشکل کروناویروس، برای ثبت نام در سامانه اقدام ملی فراوری مسکن به وسیله کد ملی و شماره تلفنی که از آن پیامک ارسال شده است، با ورود به سامانه، ثبت نام خود را تکمیل می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 767

به "تمدید مهلت ثبت نام مسکن در زنجان تا ساعت 24 امشب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام مسکن در زنجان تا ساعت 24 امشب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید