باخت پرسپولیس به تراکتور در ثانیه های پایانی نیمه نخست

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور از ساعت 17:45 امروز آدینه در هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به انتها رسید. احسان حاجی صفی (2+45) برای تراکتور گلزنی کرد.

باخت پرسپولیس به تراکتور در ثانیه های پایانی نیمه نخست

این بازی به میزبانی تراکتور و با حضور بیش از 60 هزار نفر در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار گردید. در این نیمه دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند. هم رشید مظاهری و هم علیرضا بیرانوند دروازه بانان تراکتور و پرسپولیس در دقایق 6 و 8 مرتکب اشتباهاتی شدند که می توانست منجر به گل خوردن تیمشان گردد.

تراکتور که در این بازی میمبلا و فورچونه دو بازیکن خارجی خود را در زمین دارد، می توانست در دقیقه 16 روی شوت فورچونه به گل برسد که توپ وی راهی به دروازه پرسپولیس نیافت.

همچنین مهدی ترابی در دقیقه 26 در محوطه جریمه تراکتور صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد اما ترجیح داد توپ را به هم تیمی خود پاس بدهد که بازیکنان تراکتور این موقعیت را از پرسپولیسی ها گرفتند.

در شرایطی که نیمه نخست در حال اتمام بود، احسان حاجی صفی در دقیقه 47 توانست با یک شوت از راه دور تراکتور را صاحب رجحان کند و بازی در این نیمه با همین یک گل تمام شد.

قضاوت این بازی بر عهده بیژن حیدری است. او در این نیمه به سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 306

به "باخت پرسپولیس به تراکتور در ثانیه های پایانی نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت پرسپولیس به تراکتور در ثانیه های پایانی نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید